Note fondée sur 1 628 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Très bon buffet du déjeuner
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Marco,thank you for your positive review! We’re delighted to hear you enjoyed your stay and appreciate your feedback. Your comments help us improve and ensure every guest has a great experience. We look forward to welcoming you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Marie-Odile, thank you for your positive review! We're glad to hear that you had a pleasant stay. Your feedback is valuable to us, and we look forward to welcoming you back for an even better experience next time!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
Lit très confortable chambre propre belle vue sur les montagnes du 5ieme etage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de partager un commentaire incroyable sur votre expérience avec nous au Royal Hotel Calgary ! Nous sommes ravis d'entendre parler de votre agréable séjour. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans le futur !
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 nov. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2023 sur Expedia
It was a great experience. The room was very clean and spacious. We did not get any room service or new towels on the second day; otherwise, everything was really amazing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2023 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Dear Joseph, Thank you kindly for taking the time to share a great review about your experience with us at Royal Hotel Calgary. We're so pleased to hear that you had a comfortable stay in our spacious guestrooms. Also, our housekeeping policy is to refresh guestrooms daily. However, if the door has DND (Do not disturb), our team will not enter. Nevertheless, should you have any needs or inquiries, please don't hesitate to approach our friendly front desk agents and we'll promptly assist. Yours in Hospitality, Payton
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2023 sur Expedia
very average hotel, some rough guests including the one a few doors down with the dog that barked all night, security could do nothing so they moved me at midnight. Pizza from the restaurant was god awful, bar was dead on a thursday night with NFL but they had no game on and the place was dead, service just OK, nothing in the area but the hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2023 sur Expedia
Déjeuner copieux. Près de l'aéroport (10 minutes en voitures)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2023 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Dear Chantale, Thank you for choosing to book with us at Royal Hotel Calgary and taking the time to share your feedback. We love to hear about our guest experiences and we're so glad you had an enjoyable stay. We hope to welcome you again in the future! Yours in Hospitality, Payton
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2023 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Dear Olivier, Thank you for choosing to book with us at Royal Hotel Calgary and taking the time to share a lovely review. We are pleased to hear that you had an enjoyable stay and we look forward to welcoming you again. Yours in Hospitality, Payton
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2023 sur Expedia
Bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2023 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Dear Joseph, Thank you for choosing to book with us at Royal Hotel Calgary and taking the time to share an amazing 5 star review. We are so happy to hear that you had a memorable stay. We hope to welcome you again in the future. Yours in Hospitality, Payton