Note fondée sur 417 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Amanda, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Mickey,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Big spiders
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Tyler, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Mikayla, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Mickey, Thank you for positively rating your stay! Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Room was dirty. Saw multiple roaches. Had problems flushing toliets
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Rhonda,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Amanda, Thanks for your review, we really appreciate the support. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 7 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 1 juin 2024 sur Expedia
Sheets were dirty, had to get them changed. The bathroom bath tub needed to be resurfaced and the shower dripped..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Veda,Thank you for providing your feedback. Your experience is definitely not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6