Note fondée sur 455 évaluations de clients

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4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Hotel Management ran malicious transactions

Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
The stay itself was good. However, the hotel has double-charged my reservation: a payment through hotels.com and a separate payment to the hotel itself. This was discovered the day of check-out. The team at the reception indicated that the could only give me a voucher for a future stay. Upon insisting, they agreed to request a credit note. However, 1 month after the issue I have not received my money. This hotel has committed unfair practices!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Refund, Gestion de l’hôtel
Good morning Mr. Christof,Thank you for contacting us and we apologize for the delay in responding to your email.I confirm that the request has been resent so that the refund can be made to your credit card since it has not been effective, I will be monitoring this process so that this refund can be made as soon as possible.
5 sur 5
par un voyageur

Très bien !

Publié le 15 mai 2024 sur Hotels
Passage de 24h à cet hôtel avant de poursuivre notre voyage, nous avons appréciés et ne manquerons pas de le recommander et d'y revenir.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2023 sur Expedia
Pas de piscine 1 journée oui 1 journée non devait aller au de l autre côté de la rue pour se baigner Un matin les plombiers ont commencé à travailler à 8am Un autre matin la femme de chambre voulait entrer à 9am 2 fois….. Mon dieu….. Et le buffet du déjeuner le matin est moon qu’avant Nous allons aux 6 mois dans cette hôtel 2022 2 fois 2023 1 fois x 5 jrs On serait rester plus longtemps mais sans piscine 100$ par jour non merci…. Vraiment decevant Cali sans piscine impossible…..
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par scliente , Gestion de l’hôtel
Estimada señora MaríaGracias por otorgarnos una calificación perfecta, para nosotros es un gusto saber que disfruto de su estadía en el hotel.Esperamos volver a tener el gusto de atenderle pronto.CordialmenteSandra PerlazaCoordinadora de servicio al cliente
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Nice room but they lack in room service stay two nights and they never came clean the room. Even leaving the please clean sign out as they suggested. Also the website says breakfast buffet, but it is an extra cost. Breakfast is not included as the page says. The location was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par scliente , Gestion de l’hôtel
Dear Mr MaoThank you for your comments aobout your last stay with us, we apologize for any inconvenience we have caused..we have different rates, some include breakfast and others do not, we apologize again for the misunderstanding.We hope to have the pleasure to serve you again.Cordially Sandra PerlazaCustomer service
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
shopping
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par scliente , Gestion de l’hôtel
Dear Mr LuisThank you for taking the tiime about your last experience in the spirito hotel. we deeply regret that we did not fully meet your expectations. Best regardsSandra PerlazaCustomer service
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par scliente , Gestion de l’hôtel
Apreciado señor José Agradecemos habernos tenido como opción al visitar la ciudad y el habernos otorgado una excelente calificación.Para nosotros será un placer visitarle de nuevo.Cordialmente Sandra PerlazaCoordinadora de servicio al cliente
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par scliente , Gestion de l’hôtel
Estimado señor Jorge Con felicidad, aceptamos la calificación perfecta que nos brida, agradecemos enormemente su visita.Esperamos en un futuro volver a tenerlo en su Casa en Cali.CordialmenteSandra PerlazaCoordinadora de servicio al cliente
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
La estadía no fue mala en su totalidad, pero no me gustó que solicite un upgrade de habitación por mi nivel de gold en esta aplicación y la respuesta fue que con ellos eso no aplicaba sino con el hotel de al frente, lo cual no me pareció ya que la reserva con ellos se hizo a través de esta aplicación, muy mal servicio.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par scliente , Gestion de l’hôtel
Respetado señor AlbertoAgradecemos enormemente su importantes comentarios, ofrecemos disculpas por la respuesta que se le brindó. Haremos la retroalimentación debida a nuestro personal, para que estos hechos no vuelva a suceder.Esperamos en un futuro nos brinde nuevamente la oportunidad de atenderle.Cordialmente Sandra PerlazaCoordinadora de servicio al cliente
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
The towels were stained, the general look of the room wasn’t great, slow checking process and the cost in general too expensive for the services offered
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par scliente , Gestion de l’hôtel
Dear Mr Carlos AWe are very sorry that we did not meet your expectations during your last stay. We appreciate that you are part of our continuous improvement.we hope that in the future you will give us the opportunity to serve you again and you will be able to see that we have improved our services.Best regardsSandra PerlazaCustomer service