Note fondée sur 68 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par HR Terra de Mar, Grupo Terra de Mar., Gestion de l’hôtel
Gracias Chany por vuestra valoración, un placer atenderos. Saludos.
par un voyageur
Publié le 30 oct. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2020 par Respuesta a comentario, Gestion de l’hôtel
Estimado cliente,
Muchas gracias por tomarse unos minutos en valorar Residencial Terra de Mar. Nos alegramos que todo haya sido de su agrado. Esperamos volver a recibirle pronto.
Saludos cordiales
Grupo Terra de Mar
par Tellenne de Montreux
Cozy little hotel
Publié le 25 mai 2016 sur HotelsIt's the second time I enjoy this hotel and still believe it offers price, services and good location. Maybe this time the only problem was the trash truck stoping bellow our room every morning at 3am. Generally I like it and will go back again for sure... Enjoy
par Pat F. de Bxl
A faire ... pour les z'amoureux
Publié le 12 août 2014 sur HotelsParfait, rapport qualité/prix impeccable,que du plaisir. Hôtel méga complet point de vue équipement, petit déjeuner copieux, espace zen :-)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2016 par Terra de Mar, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup de partager votre expérience à Terra de Mar, salutations.
par BORDEAUX de FRANCE
Emplacement exceptionnel au coeur du vieux Calpé
Publié le 24 août 2013 sur HotelsAccueil très chaleureux, personnel très agréable et souriant. Les chambres, bien que joliment décorées par thème, sont un peu petites, dommage ! Terrasse très agréable où l'on peut prendre son petit déjeuner avec vue sur la vieille ville. Lits confortables. Propreté impeccable !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2016 par Terra de Mar, Gestion de l’hôtel
Gracias por compartir su experiencia saludos.
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
This is a lovely hotel and my room was so cute, however I have a sensitivity to scents and this hotel has quite a variety of scented accessories. From the moment you step into the lobby the smell of whatever they are using is quite strong, incense perhaps. My room was in the basement level and besides it having a bit of a damp smell I was literally overcome with the power of the scented candles in my room, it was so bad I had to ask the desk clerk if she could remove which she graciously did, all 7 or 8 of them…wow. The next morning when I woke I was in full on asthma stage and my throat super raspy. If any of the marketing mentioned that this is a scented hotel I would not have booked. I feel bad mentioning this as the hotel is super sweet and the location is perfect, however anyone with a scent sensitivity should be aware. It’s two days later and I am still having an issue with my lungs and voice, again I hate to complain out loud but it was quite an issue.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par HR Terra de Mar, Grupo Terra de Mar., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience with us. We're very sorry to hear that the scented environment of our hotel affected your stay. We understand how important comfort is, especially for guests with scent sensitivities. Your feedback is very valuable, and we will use it to make improvements to ensure all our guests feel comfortable. We truly appreciate your kind words about the hotel itself and its location, and we hope that, despite this issue, you enjoyed your time in Calpe. We wish you a speedy recovery and hope to have the opportunity to welcome you back in better conditions.
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Hr Terra de Mar., Gestion de l’hôtel
Gracias Shasha por vuestra puntuación, ha sido un placer conoceros y atenderos.
par un voyageur
Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Hr Terra de Mar, Gestion de l’hôtel
Gracias David por vuestra puntuación, un saludo.
par un voyageur
Publié le 15 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par HR Terra de Mar, Grupo Terra de Mar., Gestion de l’hôtel
Estimada Camila lamentamos su valoración, por favor le agradeceriamos mucho si nos pudiese comentar al correo hostalterrademar@gmail.com el motivo por el que usted no se ha sentido a gusto con nosotros, no indico nada durante su estancia, asi podríamos mejorar. Le pedimos disculpas. Reciba un cordial saludo. El equipo de Terra de Mar.
par un voyageur
Publié le 14 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par GrupoTerra de Mar , Gestion de l’hôtel
Gracias por su valoración.