Note fondée sur 23 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par laurence
Près de l'aéroport...
Publié le 30 avr. 2017 sur HotelsChambre et piscine agréables mais, complexe hôtelier en construction. Ambiance pas très chaleureuse voire sinistre... 1 seul restaurant (plutôt cher pour le pays...) , pas de choix, pas de buffet le soir, alors que c'était indiqué dans la pub !
Box petit-déjeuner pas appétissante !!..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2019 par Customer service, Gestion de l’hôtel
Hi Mr./Ms.!
Thank you very much for choosing our resort to enjoy precious days of your vacation. We are also very thankful for your kindness to write and share this positive review for us which is very important for our further improvement.
Thanks once again and looking forward to welcome you soon at Golden Peak Resort & Spa.
par JP Synnett de Montréal Canada
Une grande déception
Publié le 14 mars 2017 sur HotelsTrès mauvaise après un séjour 8 jours. Nous avions hâte de quitter dès le premier jour. Hôtel isolé à 30 kms de la belle ville de Nha Trang.
Plage sale et secteur en plein construction d immeubles...39 projets en cours à Kam ran.
Extrêmement bruyant à cause de bus et de bus et de bus chinois et ce à toute heure. La salle a manger bondée c est le summum du bruit ....ça crie constamment à cause de l écho et aussi dû à l incapacité de répondre à la demande. Il y a 3 bâtiments et une salle à manger (810 chambres!).
Impossible d aller manger ailleurs donc on impose le buffet à 20 dollars le soir.
Mais la bouffe est bonne et le personnel sympathique mais débordé c est visible . l administration mise sur les groupes chinois donc l'argent entre....et le reste bon c est pas important.
La piscine est superbe et il y a un hôtel tout près bruyant. Une chance que l on offre un transport vers la ville et ce gratuitement avec un très gentil chauffeur.
merci d aviser les futurs victimes....car il y a de belles photos !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2019 par Customer service, Gestion de l’hôtel
Hi Mr./Ms.!
Thank you very much for choosing our resort to enjoy precious days of your vacation. We are also very thankful for your kindness to write and share this positive review for us which is very important for our further improvement.
Thanks once again and looking forward to welcome you soon at Golden Peak Resort & Spa.
par christian
vue sur mer imprenable
Publié le 29 déc. 2016 sur Hotelshôtel neuf,mais travaux de construction juste à coté ,plage sale,beaucoup de déchets aux alentours,staff au petit soin avec nous.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2019 par Customer service, Gestion de l’hôtel
Hi Mr./Ms.!
Thank you very much for choosing our resort to enjoy precious days of your vacation. We are also very thankful for your kindness to write and share this positive review for us which is very important for our further improvement.
Thanks once again and looking forward to welcome you soon at Golden Peak Resort & Spa.
par un voyageur
Schönes Hotel aber nicht so wie beschrieben
Publié le 19 déc. 2019 sur HotelsKeine Poolbar
Kein Strandrestaurant
Speisesaal wie ein Bahnhofrestaurant
Shuttel in die Umgebung beschränkt sich
auf eine Fahrt am Tag mit dem
Personalbus nach Nha Trang bzw bis
5 km außerhalb des Centrums
Kein Zimmerservice (das bei 5 Sternen) ?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2019 par Customer Service Golden Peak Resort & Spa Cam Ranh, Gestion de l’hôtel
Have a wonderful day,
Mr. /Ms.!
We are delighted and thank you for staying with us and posting your review. Thanks for your kindness to write and share kind review for us which is very important for our further improvement. We do hope that we would have another chance to welcome you again in our resort in the future.
Best wishes for you and your family!
par un voyageur
Publié le 26 août 2019 sur Hotels
영업안하는줄
룸은 깔끔 저녁에 벌레침공
식당은 음식 너무 늦음 가격대비 맛은 좋음
러샤 숙박객과 먼가 차별 대우 받는 느낌
그냥 새벽입국또는 새벽출국 전 잠자기좋음
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2019 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Dear Mr./Ms. ! Thank you very much for choosing our resort to enjoy precious days of your vacation. We are also very thankful for your kindness to write and share this positive review for us which is very important for our further improvement. Thanks once again and looking forward to welcome you soon at Golden Peak Resort & Spa.
par un voyageur
受付スタッフに難あり
Publié le 7 août 2019 sur Hotelsある受付スタッフの対応がひどく、大変不快な思いをしました。
それさえなければ、大きな問題はありません。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2019 par Customer service, Gestion de l’hôtel
Have a wonderful day, Mr. /Ms.!
Thank you for staying with us and posting your review.
Thanks for your kindness to write and share kind review for us which is very important for our further improvement. We do hope that we would have another chance to welcome you again in our resort in the future.
Best wishes for you and your family!
par un voyageur
Publié le 27 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2019 par Golden Peak Resort, Gestion de l’hôtel
Have a wonderful day, Mr. /Ms.!
Thank you for staying with us and posting your review.
We are delighted that the resort met your expectations. We are so happy that we could offer you our great service and hopefully we were also able to create some memorable moments throughout your stay.
Thanks for your kindness to write and share kind review for us which is very important for our further improvement. We do hope that we would have another chance to welcome you again in our resort in the future.
Best wishes for you and your family!
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2019 sur Expedia
Die Unterkunft war gut eingerichtet und sauber. Der Strand war ebenfalls sehr schön.
Leider ist das Hotel doch etwas von Cam Ranh entfernt. Um Essen zu gehen war ein Taxi erforderlich, wo der Fahrer sich nicht wirklich für den Lokaltransport zuständig sah. Das Personal bevorzugt die Vietnamesische Sprache, wo ich mir in einem 5 Sterne Hotel erwarte, dass Englisch gesprochen werden sollte. Wenn man Essen oder Getränke von Außerhalb des Hotels mitgebracht hat wurde eine Servicegebühr dafür bei der Rezeption eingehoben.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2019 par Golden Peak Resort & Spa, Gestion de l’hôtel
Hi Mr./Ms.!
Thank you very much for choosing our resort to enjoy precious days of your vacation. We are delighted to hear that you happy on your recent visit. We are also very thankful for your kindness to write and share this positive review for us which is very important for our further improvement.
Thanks once again and looking forward to welcome you soon at Golden Peak Resort & Spa.
par un voyageur
Publié le 2 janv. 2019 sur Hotels
周辺にコンビニや飲食店もなく不便かもしれませんがゆっくり過ごすのにはとても良かったです。空港から近いので夜便や早朝便を利用するにはとても良かったです。朝4時にチェックアウトしたのですが朝食を持ち帰り用で用意してくれてました。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2019 par gdp, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comment. we will try to have good service in the future. Thank you
par un voyageur de laporte
Horrible
Publié le 20 août 2018 sur HotelsThe worst hotel I have ever stayed in my whole life. No food no drinks. If you want beer good luck because the bar next to the pool is closed. If you want a beach towel you will have to beg. A.C. unit didn't work in room. Had to ask many times for repair.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2019 par Customer service, Gestion de l’hôtel
Hi Mr./Ms.!
Thank you very much for choosing our resort to enjoy precious days of your vacation. We are also very thankful for your kindness to write and share this positive review for us which is very important for our further improvement.
Thanks once again and looking forward to welcome you soon at Golden Peak Resort & Spa.