Note fondée sur 959 évaluations de clients

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4,0 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Amy, Gestion de l’hôtel
Dear Marcel,Thank you so much for a heart-warming review, our staff are delighted to read that your stay was memorable for all the right reasons, we all look forwards to seeing you and welcoming you back again on your next trip. Best Wishes, The Cambridge Belfry Team.
3 sur 5
par un voyageur

Could be improved

Publié le 29 avr. 2024 sur Hotels
I was rather surprised with the global quality standard of the hotel for a 4 star hotel. We get used to go to 4 & 5 stars hotels and quality of the food on the breakfast was quite low. The breakfast was quite poor and we could not even get extra brown bread while arriving at 10am. We were given the excuse that a large group before us had taken all the bread. Quite a pathetic excuse for a 4 stars hotel. We could not be sat in a quiet place as the restaurant was quite noisy and very busy. All the fruits in the fruit salad were tasteless. The savoury dishes suggested were quite fatty and greasy, to cover the fact they were very blend. As for the bedroom, it was a nice bedroom, quite large with a big bathroom, but very noisy as it was right at the entrance of the corridor, and it was extremely noisy in the morning. Especially for a week end.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2024 par Amy, Gestion de l’hôtel
Dear Christel,Thank you for taking time out of your day to give us some feedback of your stay, Sorry that we didn't meet your full expectations, this time round in regard to the bedroom and its amenities, we would never like to know that our guests left unrested or unsettled. We hope that this hasn't put you off with staying with us again, and we look forward to your return in the near future. Best Wishes, The Cambridge Belfry Team.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2021 par Dora, Gestion de l’hôtel
Dear Jerome thank you for the top review, its greatly appreciated. We look forward to welcome you back. Best regards Dora Paulos FO A Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 août 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 juill. 2019 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2019 par Leanne R, Gestion de l’hôtel
Dear Guest - Thank you for your review, Kind Regards,
4 sur 5
par un voyageur de paris

Hôtel fonctionnel mais trop impersonnel.

Publié le 18 nov. 2017 sur Expedia
L’accueil est juste au minimum. Le room service payant est assez bon dans l’ensemble même si les glaces arrivent à moitié fondues à la chambre. Dommage. Pour s’excuser de ne pas nous avoir surclassés, je dois noter que l’hôtel nous a offert une bouteille de vin en chambre. Globalement j’y retournerai sûrement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2017 par Darren T, Gestion de l’hôtel
Dear Mirko - Thank you for your comments which are noted. Glad that you enjoyed the bottle of wine and see you again soon. Kind Regards
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de France

Publié le 27 août 2017 sur Expedia
Bel hôtel, personnel agréable, parking sécurisé, petit déjeuner complet et copieux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2017 par Darren T, Gestion de l’hôtel
Dear Dominique - Thank you for your lovely review and we hope to see you return soon. Kind regards Darren T
4 sur 5
par Frédéric

Publié le 20 juill. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2017 par Darren, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. Darren T
4 sur 5
par Thomas

Publié le 24 juill. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2016 par Darren, Gestion de l’hôtel
Dear Thomas - Thank you for your review. Kind regards Darren T