Note fondée sur 937 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Myles, Gestion de l’hôtel
Dear Raphael, thank you for your kind review of our hotel. We are pleased that you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Hotel Management team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mai 2023 par Ramy Saber , Gestion de l’hôtel
Dear , JadeThank you so much for the wonderful review of our hotel. We look forward to welcoming you back to the hotel in the future.Kind Regards,Ramy Saber Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2023 par Ramy , Gestion de l’hôtel
Dear , LaetitaThank you so much for the wonderful rate , we are so pleased that everything was to your liking. We look forward to welcoming you back to the hotel in the future.Kind Regards,Ramy Saber Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 nov. 2022 sur Expedia
Nice rooms with very good breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2022 par Clayton Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Dear Thevenin,Thank you very much for taking the time to share your recent experience with us.We very pleased to hear that you enjoyed your stay with us and thank you for your kind comments.We hope to serve you again whenever your travels bring you back to Cambridge.Kindest regards,Clayton Hotel Cambridge
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel à libre service

Publié le 5 avr. 2021 sur Hotels
L’hôtel est assez impressionnant, au moins lorsqu’on regarde le bâtiment de loin. L’intérieur est chaleureux et accueillant et le personnel est sympathique. et professionnel. En revanche et malgré la pandémie qui nous gâche la vie quotidienne et régulière, il faut de temps en temps nettoyer les chambres .... moi, en tant que client ne devrait pas être obligé de passer l’aspirateur dans une chambre pour laquelle je devrais payer 110 livres par jour.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2019 par Jeremy Hopkins, Gestion de l’hôtel
Dear Pierre Thank you for your excellent review of the hotel, we are delighted everything was to your satisfaction and do hope to see you again soon. Kind regards Jeremy Hopkins
5 sur 5
par un voyageur

Bon hôtel

Publié le 9 nov. 2018 sur Hotels
trés bon hôtel, bien situé si on arrive en train. Excellent petit déjeuner. Dommage qu'il n'y ai qu'une seule serviette pour 2 personnes dans la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2018 par Jeremy Hopkins, Gestion de l’hôtel
Dear Jocelyne Thank you for taking the time to review the hotel following your recent stay. I was shocked to read that you only had one set of towels in your room and can only apologise for this, our head housekeeper is carrying out re-training of the team to ensure this does not re-occur. We do hope to see you again soon. Kind regards Jeremy Hopkins
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
We thoroughly enjoyed our stay at the Clayton Hotel. The staff were very helpful and the room was one of the nicest we’ve stayed in. Food was great too, we ate in the restaurant on the Friday evening.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Myles, Gestion de l’hôtel
Dear Irene, thank you for giving us top marks and we are very pleased that you enjoyed your stay and our restaurant. We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Myles, Gestion de l’hôtel
Dear Marc, thank you for giving us top marks and we are thrilled that you enjoyed your stay. We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Myles, Gestion de l’hôtel
Thank you for giving us top marks, we are pleased that you enjoyed your stay with us and hope to see you again very soon.