Note fondée sur 705 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Noelia, duty manager , Gestion de l’hôtel
Dear Dominique, We hope you enjoyed your stay with us, and to see you again in Cambridge. Kind regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mai 2024 sur Expedia
Very central and excellent food. Good service too. BUT locks on bedroom doors are very noisy and echoes in the corridors. Won't stay there again because of this.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2024 par Noelia, Duty manager, Gestion de l’hôtel
Dear Graham, Thank you for sharing your thoughts about our hotel. Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur

Good spot in heart if Cambridge

Publié le 17 avr. 2023 sur Hotels
Great location for Punting tours on the river & visiting the oldest university colleges and the museum. Bar was closed at 5pm so two glasses of very average Chardonnay cost £30 from the restaurant !!! Great front desk staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2023 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. I am sorry if we did not meet your expectations and our management team are looking into the points you raised. I hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2019 par charles , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you so much, delighted that you enjoyed your stay. I very much hope we will have the opportunity to stay with you again. Kind regards, Charles Howard General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2019 par charles , Gestion de l’hôtel
Dear Julien, Thank you so much for your review and delighted that you chose to stay with us. We always try our best, we welcome all feedback to be able to make our guests experience as perfect as we can. If there were any issues, please do let us know. Kind regards, Charles Howard General Manager
4 sur 5
par un voyageur

hotel tres confortable et bien situé.

Publié le 22 mars 2019 sur Hotels
hotel tres confortable et bien situé. Par contre le lit est un peu mou. Le restaurant de l'hotel (Bistro) propose des plats français, mais le cuisinier ne doit pas être français car servir des crepes pas cuites, ce n'est pas digne d'un bon cuisinier.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2019 par Charles , Gestion de l’hôtel
Bonjour, merci beaucoup pour votre amiable critique, elle est tres appreciee Nous esperons vous revoir au Cambridge Hotel du Vin Sinceres amities Charles Howard General Manager
4 sur 5
par un voyageur de PARIS

Publié le 9 juin 2014 sur Hotels
ROOM TOO SMALL WITH NO DRESSER. LOVELY BAR BUT RESTAURANT TOO NOISY AND SERVICE PUSHY
5 sur 5
par un voyageur de Oakland

Publié le 1 déc. 2024
Perfect quaint half board hotel, walking to everything Cambridge has to offer - but not in the middle of it. Brillant!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2024 par Noelia, duty manager , Gestion de l’hôtel
Dear Ignacio, Thank you for your 10 out of 10! we are very pleased to see that you enjoyed your time and food with us, we hope to welcome you back soon. Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur de Birmingham

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Noelia, duty manager , Gestion de l’hôtel
Dear Hugh, Thank you for sharing your thoughts about us! we are very happy to see that you enjoyed your time in Cambridge. We hope to welcome you back soon, Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Noelia, duty manager , Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, Thank you for your rate! we are very happy to see that we met your expectations and you enjoyed your time in Hotel Du Vin. We hope to see you again in Cambridge, Kind regards,