Note fondée sur 5 évaluations de clients
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4,5 Propreté de la chambre
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Bel appartement
Publié le 25 août 2024 sur HomeAwayTrès bel appartement spacieux, très bonne literie, très bien situé et très calme !
Quelques inconvénients tout de même pour un appartement de 8 personnes, manque le lave vaisselle, quelques plats et le nombre d'assiettes plates étaient de 5 alors qu on été 8 !
Sinon tout le reste était très bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par VrboOwner, Gestion de l’hôtel
Bonjour Laetitia,
Merci pour votre retour positif sur l'appartement ! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié l'espace, la literie et la tranquillité de l'endroit.
Nous avons pris note de vos remarques. Vos commentaires sont précieux pour nous aider à améliorer nos équipements et services pour les futurs séjours. Nous veillerons à ce que ces points soient pris en compte pour offrir une meilleure expérience.
Merci encore pour vos commentaires et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau.
Cordialement,
Raúl (Universal Holiday Centre)
par un voyageur
Im ganzem hatten wir schöne Zeit dort
Publié le 14 août 2024 sur HomeAwayDie Unterkunf hat gute Lage mit direcktem Zugang zum Strand.Im Hoff ist eine Dusche was sehr praktisch ist. Fahrstuhl, kostenpflichtiger Parkplatz. Neben dran ist ein Caffee sehr zu empfehlen. Überall sind kleine Lebensmittelgeschäfte " Michelangelo" usw. so das man kein Auto braucht. Restaurans sid auch da, sehr lecker war beim Griechen. Was uns nicht gefallen hat die Sauberkeit, es etwas unafgeräumt. Kontackt mit dem Besitzer war sehr gutgutgut und schnell.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par VrboOwner, Gestion de l’hôtel
Hallo Zlata,
vielen Dank für Ihr Feedback! Es freut uns sehr, dass Ihnen die Lage und die praktischen Annehmlichkeiten. Wir nehmen Ihre Anmerkungen zur Sauberkeit ernst und werden uns darum kümmern, um unseren Service zu verbessern. Es ist schön zu hören, dass der Kontakt zum Besitzer gut war. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!
Mit freundlichen Grüßen,
Raúl (Universal Holiday Centre)
par un voyageur
view
Publié le 13 sept. 2023 sur HomeAwayAmazing view
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2024 par VrboOwner, Gestion de l’hôtel
Dear customer,
Thank you very much for booking with UHC. We hope to have the opportunity to welcome you again in the future.
Kind regards,
Carolina
par un voyageur
Internet
Publié le 10 juill. 2021 sur HomeAwayConexión muy mala en la zona
par un voyageur
Very poor
Publié le 31 août 2016 sur HomeAwayNot very clean, no information pack or welcome notes. Dated property, badly managed, broken items that were not fixed when we reported them. Left the place tidy but got charged for cleaning. Won't be back and will copy this to trip advisor. Thanks for spoiling our holiday owners direct. We won't be back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2020 par VrboOwner, Gestion de l’hôtel
Dear Julie,
Thank you for taking a few minutes to share your experience in our accommodation. We regret it wasn't as satisfying as we wished.
Regarding the issues you commented, I am pleased to confirm that the company procedures have been improved a lot since your visit in 2016 and that the accommodation has been refurbished in 2018.
Even when the accommodations are checked before the customer's arrival we provide a 24 hours guarantee period to communicate any problem with the accommodation, to solve it quickly and efficiently and assure the customer that there will be no problems with the security deposit. With this system, we can ensure that there will be no misunderstanding.
All the necessary information is provided verbally and by writing at the delivery of the keys but if you require further assistance during your stay we are always happy to help. We also provide a 24h hotline emergency number so we are able to assist you at any time.
Regarding the charge for the cleaning, we communicated to you the reason by writing and providing physical evidence. It is always awkward for us the be forced to retain part of the deposit and we are as flexible as we could but to not do it in your case would have been a comparative offence with the rest of the customers who, having the same information, complied with the accepted rules when booking.
We remain at your disposal and hope you reconsider your decision and will visit us again so you will be able to see all the improvements that have taken place.
Best regards,
Raúl Altamirano (Reservations Manager)