Note fondée sur 59 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
82 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Restaurant across the parking lot.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 nov. 2023 sur Expedia
I traveled with two younger kids and they wanted to charge me $20 a person for my kids.. I never heard such a thing..
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 nov. 2023 sur Expedia
One night stay never aigain it was dirty. sheets were very dirty olso the towels were not fresh the room smeling its a daying hotel
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 oct. 2023 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 mars 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 janv. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 déc. 2022 sur Expedia
Rooms need to be updated
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 déc. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2022 sur Hotels
The room was clean, but there was a musty odor in the room and no cable or satellite, they don’t upfront give the Wi-Fi password you have to ask…..
1 sur 5
par un voyageur

Worst Hotel

Publié le 16 août 2022 sur Hotels
I chose this hotel online, booked it online with Hotels.com. When I arrived, they did not have my reservation, was very rude, non caring, back & forth on the phone. Worst, online, it says pet friendly, NO PETS is written on the glass where U check in. I had to hunt another hotel 10 miles away where they welcomed us & our pets.