Note fondée sur 609 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Motel 6 Campbell Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect score!
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Motel 6 Campbell Management, Gestion de l’hôtel
Thanks Brian.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
So so place your
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Sheryl, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Motel 6 Campbell, Gestion de l’hôtel
Thanks Brian.
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Motel 6 has upped their game and renovated the rooms nicely. When your eyes are closed all hotel rooms look the same.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Erich,We are already looking forward to your next visit, and we are determined to make it just as enjoyable as the last. If there is anything else we can do to enhance your next stay, please do not hesitate to reach out. Your satisfaction is our top priority. Maz K.#Team6
par un voyageur de Snoqualmie
Publié le 20 sept. 2024
The check in was fine. The room itself was clean. The door was not sealed so that outside light shown through the seams of the door as well as ALL OF THE OUTSIDE TRAFFIC NOISE. IT WAS AWFUL. (I had the AC/fan on high trying to drown out the traffic’s noise; that didn’t help.) I was in town for an event and was not able to sleep. The WIFI kept dropping throughout the night as well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Ellen,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Motel 6 Campbell, Gestion de l’hôtel
Thanks Obed.
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Motel 6 Campbell, Gestion de l’hôtel
Thanks Agustin.
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Motel 6 Campbell, Gestion de l’hôtel
Thanks Jane.
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Motel 6 Campbell, Gestion de l’hôtel
Dear Sandra,Thanks for the review! We're sorry your stay wasn't great. We appreciate the feedback and are always working to improve.Sincerely,The Motel 6 Team