Note fondée sur 24 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Horrible y súper sucio !! nunca me había quedado en un lugar tan sucio! se ve que ni siquiera limpian entre cambio de huéspedes, el baño estaba sucio, las camas tendidas pero en las sabanas habían restos de comida y mugre.
La atención muy mala
Aparte me salió más cara en la página que lo que costaba en el hotel
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Nada que ver a las imágenes que muestra la app y aparte ya no es de la cadena oyó
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience caused. We would like to assure you that the images displayed on our app are taken to provide a representation of our rooms and services. However, we understand that the expectations may differ from reality sometimes.
Please note that OYO Rooms is a chain of hotels with different partners, which is why there may be variations in the properties. We appreciate your understanding in this matter.
If you have any further concerns or need assistance with your booking, please feel free to reach out to us at guestsupport.na@oyorooms.com. Our team will be more than happy to assist you.
Warm regards,
Team OYO
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
No es nada parecida a las fotos, y al salir del hotel preguntan si tomaste algo sin pagar…
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Good place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Hi, David! Thank you for sharing this valuable feedback. We are striving to provide consistent services to our guests. Wishing you a wonderful day ahead. Regards, Joey
par un voyageur
No es como lo pintan
Publié le 2 août 2024 sur HotelsAl parecer no aceptan mascotas, como dice la publicación, y nada que ver con las imágenes de la pagina
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Olá, muito obrigado pela avaliação positiva e por dedicar seu tempo valioso para compartilhar a experiência conosco. Agradecemos por nos permitir tornar os serviços ainda melhores ao compartilhar seu feedback. Atenciosamente, Barbara
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Eva, Gestion de l’hôtel
Hey, Miguel! Thank you for taking your precious time to rate us, We will be working even harder to make your stay memorable. Regards, Eva
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Hotel super sucio, descuidado y sin mantenimiento
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Noah, Gestion de l’hôtel
Hola, Allan. Lamentamos mucho que tu experiencia con nosotros no haya sido agradable. Trabajaremos en tus sugerencias para ofrecerte la mejor experiencia posible la próxima vez. Saludos, Tim
par un voyageur
Publié le 21 juin 2024 sur Expedia
Burn
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Hi, Alberto! Thanks a lot for staying with us and rating us positively. Looking forward to hosting you soon. Regards, Joey
par un voyageur
Publié le 20 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Rosy, Gestion de l’hôtel
Hi, Alberto! We are sorry for the trouble you faced while finding the location. We had a talk over this issue with the respective hotel and they are working on developing proper locators nearby. Furthermore, we will make sure this does not repeat. Looking forward to hosting you with an amazing experience in the future. Regards, Rosy
par un voyageur
Publié le 1 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par Tim, Gestion de l’hôtel
Hi, Alberto! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim.