Note fondée sur 187 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Hotels
Bon hôtel, nous sommes restés qu'une seule nuit
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2022 sur Hotels
Excellent petit déjeuner buffet, mais hôtel vieillissant et cela se ressent dans le confort de la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2022 par Tran Yen Vinh - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guests,On behalf of the Board of Directors of Muong Thanh Luxury Can Tho Hotel, I would like to send greetings and thanks to you for choosing Muong Thanh Hotel as a place to stay and use the service. We would like to acknowledge your contributions, through which this is also a valuable contribution to help the hotel be more complete.Thank you very much!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 nov. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2019 sur Hotels
Très bien et très Clean!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2019 par Thuy An, Gestion de l’hôtel
Chère Mme Linda, Merci pour votre séjour parmi nous au Muong Thanh Luxury Can Tho Hotel la dernière fois. Nous avons noté vos commentaires sur nos services. Nous espérons que nous aurons l'occasion de voir votre famille dans les meilleurs délais. Bonne journée !!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mai 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mai 2018 par Thuy An, Gestion de l’hôtel
Dear sir/madam, Thank you for your staying with us at Muong Thanh Luxury Can Tho Hotel last time. We noted your comments about our services. We hope that we have a change to see your family in soon time. Have a nice day!!!
3 sur 5
par lionel de Marseille

Hôtel sans charme et bruyantes.

Publié le 3 août 2015 sur Hotels
Hôtel très récent mais sans charme. Il y à des pièces de karaoké qui se mal isolées et de bruyantes. Petit déjeuner à 95% asiatique et cela est regrettable. L'hôtel est situé dans une rue bruyante, c'est à dire bars etc...
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Embarrassing that the managers still keep the 5-star sign outside. Is clearly not a five star hotel! No AC in the restaurant or lobby, was about to melt away while waiting to get our rooms and when leaving. Breakfast is poor. Rooms are ok.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Le Van Chau - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Trung,Warm greetings from the Muong Thanh Luxury Can Tho Hotel.We thank you for taking the time to share your experience with us.We are so sorry because there is still something caused inconvenience with you last time and we promise to maintain facilities and improve the service to provide guests the best stay.Once again, thanks and hope to have chance to see you again!Yours sincerely,Le Van ChauGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Le Van Chau - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear JINHWAN,Warm greetings from the Muong Thanh Luxury Can Tho Hotel.We thank you for taking the time to share your experience with us. We are glad to know that you have enjoyed your stay, and you were satisfied by our level of care and attention. Providing, outstanding services in a comfortable place is the ultimate goals of all hotel collaborators.Once again, thanks for choosing and recommending our service to other Expedia travelers.Looking forward to welcome you back soon in Can Tho.Yours sincerely,Le Van ChauGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
아주 만족하였습니다 에어컨도 시원하고 가격도 착해서 만족했습니다
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Le Van Chau - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear JINHWAN PARK,Warm greetings from the Muong Thanh Luxury Can Tho Hotel.We thank you for taking the time to share your experience with us. We are glad to know that you have enjoyed your stay, and you were satisfied by our level of care and attention. Providing, outstanding services in a comfortable place is the ultimate goals of all hotel collaborators.Once again, thanks for choosing and recommending our service to other Expedia travelers.Looking forward to welcome you back soon in Can Tho.Yours sincerely,Le Van Chau General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Le Van Chau - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Heewon,Warm greetings from the Muong Thanh Luxury Can Tho Hotel.We thank you for taking the time to share your experience with us. We are glad to know that you have enjoyed your stay, and you were satisfied by our level of care and attention. Providing, outstanding services in a comfortable place is the ultimate goals of all hotel collaborators.Once again, thanks for choosing and recommending our service to other Expedia travelers.Looking forward to welcome you back soon in Can Tho.Yours sincerely,Le Van Chau General Manager