Note fondée sur 10 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 janv. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

AMAZING

Publié le 1 janv. 2020 sur Hotels
The Hotel is a new building, located in what seems to be also a new upper residential area, safe and quiet. A convenience store, Restaurant, Medical Clinic and a pharmacy are about two block away and the Floating Market about 10 minutes by Grab or Uber (US$ 4) The room was very large, confortable bed, nice furniture, refrigerator, hot water kettle, TV with excellent signal and over 65 channels including HBO, cool A/C. The bathroom also very large, modern decoration and hot water. I stayed a week and my room was cleaned meticulously everyday .The staff was always smiling and ready to help and it was my best experience I had in my many trips to Vietnam. You can enter the room and smell the fresh air. Highly recommended!!
4 sur 5
par un voyageur

Very comfortable

Publié le 9 oct. 2019 sur Hotels
A new hotel and very comfortable at a cheap price. Just 2 little quibbles. 1. If you design a new hotel why no plug sockets or light switches near the bed. 2.Out of their control but they were building another hotel next to this one and the bricklayers had got to the same level as my bedroom.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 sept. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Perth Australia

Publié le 13 août 2019 sur Expedia
Very nice and clean with. Rooms great value for money
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juill. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

excellent

Publié le 17 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2019 par Tulip Hotel CanTho, Gestion de l’hôtel
Thank you so much, welcome to Tulip Hotel next time. See you soon
5 sur 5
par un voyageur

Our 2nd home

Publié le 21 janv. 2019 sur Hotels
They were very generous and thoughtful. We always returned home to a smile from them.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 déc. 2018 sur Hotels
좋습니다. 가성비 죽이네요.