Note fondée sur 347 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
74 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 juill. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 avr. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par claire de Moncton

Très propre mais petit déjeuner manquant en choix.

Publié le 12 juill. 2015 sur Hotels
Hotel remis a neuf...très propre - petit déjeuner pauvre...
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Québec

Publié le 13 juin 2015 sur Expedia
Emplacement : Great location!
The perfect location: near Constellation Brands-Marvin Arts Center, near shopping mall, 4 min to go downtown, near brewery Naked Dove, etc. Clean room.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
The staff was courteous and helpful. Our room was clean and comfortable and the property was an easy walk to CMAC. We would definitely go back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Staff was very friendly and welcoming. Property was quiet and clean.
2 sur 5
par un voyageur de Conyers

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
The remodel of this hotel looks and feels like it was done by a first time DIY. It's okay because they keep it pretty clean but there was water damage to the LVP flooring in the bathroom. Non-Smoking room with hotel provided ashcan in the parking lot just outside of the room. So anytime someone went out side to smoke, the AC unit pulled their smoke into the room with me. Nothing the hotel can do about the road noise but 5&20, 200' away is noisy from 6 AM to 11 PM.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
The hotel delivers as per expectations. No frills, clean and it works.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
We had a wonderful experience here. Upon arrival, it was discovered that inadvertently two rooms had been booked. The owner, Manny, understood the situation, and advised us how to proceed forth. We stayed for one night, and it was perfect!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Comfortable night.