Note fondée sur 727 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Wotif
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Could have been cleaner. Blind was torn. Trip hazard into bathroom. Lights over bed not working.
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Lastminute
Big room with a very small and useless air conditioner left us freezing in the winter.
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Wotif
No elevator
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Lastminute
Clean linen, comfortable beds, large rooms. Check-in and out with ease. Muffins and coffee a treat with check-out
par un voyageur
Nice
Publié le 14 juill. 2024 sur HotelsDidn't expect that a motel would be this good👍 We booked it last minute to stay one night and impressed with quality and service with reasonableprice. Completely self check in and out.
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Wotif
Easy access plenty of parking nice rooms easy access to Canberra will stay again in the future
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par The Team at Golden Age, Gestion de l’hôtel
Hi Muhammad,We understand the frustration from you not being able to access your room the evening you booked, but had you chosen to speak to the night care taker instead of leaving a voice mail, the situation would've been rectified promptly. I believe that leaving us a 1 star review is unreasonable as your were refunded the total cost of your booking as you requested.
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024 sur Wotif
They offer free coffee and muffins - this was perfect - thank you. Easy check in and easy check out. No issue.