Note fondée sur 1 430 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Guest Relations , Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay with us! We are very concerned about making the stay of our guests as pleasant as possible, so we appreciate your comments.Your opinion is very valuable and instrumental for the continuous improvement of our services. Once again thank you for your comments!We look forward to serving you again each time your travels bring you back to Cancun.Regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Practic for a short stay. Food is ok but pricey.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par BO, Gestion de l’hôtel
We are sorry you were issues; we will work hard to fix the issue about with your stay experience. Thank you for let us know!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Chambre propre et facile d’accès à l’aéroport avec la navette. Le restaurant est très très cher pour la qualité offerte.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par BO, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Guest Relations , Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2024 par Axel Dominguez - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
We regret that our service did not exceed your expectations, so please do not hesitate to let us know your opinion on how to improve this service as your comments will be very important to us.
3 sur 5
par un voyageur de montreal

Publié le 23 janv. 2024 sur Expedia
No hay un extra para ayudar al turista
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par BO, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par BO, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par BO, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Ideal avant vol

Publié le 15 nov. 2023 sur Hotels
Emplacement idéal avant ou apres le vol , transfert gratuit toute les demi heure , bonne litterie et bon resto
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2023 par Blanca Ortega, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay with us! We are very concerned about making the stay of our guests as pleasant as possible, so we appreciate your comments.Your opinion is very valuable and instrumental for the continuous improvement of our services. Once again thank you for your comments!We look forward to serving you again each time your travels bring you back to Cancun.Regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2023 sur Expedia
O
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2023 par Axel Dominguez - Guest Relations&Care Manager, Gestion de l’hôtel
We look forward to welcoming you again soon and continuing to create amazing travel experiences.