Note fondée sur 617 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Chambre très confortable avec une très bonne literie !!! Déco un peu vieillote mais c'est secondaire car la chambre reste très agréable. Le lieu est très calme, pour ceux qui souhaitent éviter la folie des hotels de plage c'est parfait. L'extérieur est très simpa avec piscine, possibilité de massage pas très cher et de qualité. Seul bémol : le petit déjeuner !! Très peu travaillé, pas très copieux. Mais dans l'ensemble très correct pour le prix !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par Selene L, Gestion de l’hôtel
Merci pour ton commentaire! Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié le confort de notre chambre et la qualité de notre literie. Nous sommes heureux que vous ayez trouvé notre logement calme et agréable. Concernant le petit-déjeuner, nous prendrons note de votre observation pour améliorer la variété des options proposées. Nous apprécions vos commentaires et espérons vous accueillir à nouveau dans le futur. Merci beaucoup pour votre visite !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2024 sur Expedia
A conseiller
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 nov. 2023 sur Expedia
L’extérieur de l’hôtel avait des déchets. La nuit on entend les voitures et du bruit. L’ambiance au déjeuner était sympatique. Nous avons préféré aller dans la zone hôtelière pour la mer, les cocktails et le service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2023 par MZM, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear that the exterior of the hotel had trash and that you experienced car noises at night. This may affect the quality of your stay and we understand how frustrating this may be. However, we are glad to know that you enjoyed a pleasant atmosphere during lunch.It is understandable that they prefer to go to the hotel zone for the sea, the cocktails and the service. Each person has their own preferences when choosing a hotel and it is important to find the place that meets all of their expectations.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2023 par MZM, Gestion de l’hôtel
We would like to take this opportunity to sincerely thank you for choosing to stay with us at your home Eco-Hotel el Rey del Caribe. For us, it is an honor to receive you and we are pleased to know that you have enjoyed your stay.We constantly strive to offer high quality service and ensure an unforgettable experience for our guests. Your satisfaction is our top priority, so your words of appreciation mean a lot to us.We hope we have met all your expectations and that you have enjoyed our facilities, amenities and services. If there is anything we can improve or if you have any suggestions to make, please do not hesitate to let us know. We would love to receive your feedback to continue improving our service.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2023 par MZM, Gestion de l’hôtel
We are pleased to express our sincere gratitude for choosing to stay with us at [hotel name]. We are honored to have had the opportunity to provide you with a memorable experience during your stay. We strive to meet the needs and exceed the expectations of our valued guests. We hope that we have managed to offer you exceptional service and that your stay has been comfortable and enjoyable.We also appreciate your positive comments about our facilities, services and staff, as they encourage us to continue improving and providing an even better experience to future guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2023 par MZM, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your kind words! We are very glad that you enjoyed our property and its jungle atmosphere. We strive to create a natural and welcoming environment for our guests. Also, we are glad to know that you enjoyed your breakfast and that you found our convenient location near the bus station. We appreciate your feedback about our staff, we work hard to provide you with friendly and efficient service. We look forward to welcoming you again in the future. Thank you for choosing our property!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2023 par MZM, Gestion de l’hôtel
I would like to sincerely thank you for choosing our hotel to stay during your stay. It was a real pleasure having you as a guest and we hope we have met all of her expectations.We strive to offer a quality service adapted to the needs of our guests, and we hope that we have managed to make your stay as comfortable and pleasant as possible.We hope to have the opportunity to welcome you again in the near future and we wish you all the best on your future travels.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2023 par Martha Patricia, Gestion de l’hôtel
It was a pleasure having you with us and we look forward to seeing you in the future.RegardsMartha Patricia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2023 sur Expedia
Close to ado
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2023 par mzm, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable comments, and we inform you that every morning, we have YOGA classes in our dome room the "AGURO YOGA SHALA" and then we have a la carte breakfast in COURTESY (free) between 8 am and 10 amThank you and recommend us to friends and family.
3 sur 5
par un voyageur

Assez déçu

Publié le 3 janv. 2023 sur Hotels
Joli hôtel dans un cadre de verdure tropicale vers le centre de Cancun, assez calme. Par contre insonorisation des chambres lacunaire et odeur d’humidité. Bon pdj. Patricia a la réception à été d une aide précieuse!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2023 par MZM, Gestion de l’hôtel
Vos commentaires sur votre expérience dans notre Eco-Hotel El Rey Del Caribe, cela nous est très utile, merci et nous espérons revenir bientôt à Cancun, au Mexique. L'humidité moyenne est de 76 %. Nous apprécions vos commentaires pour nous améliorer.La saison d'arrivée des tortues de mer sur nos plages est de mai à septembre, c'est une expérience inoubliable (fortement recommandé)