Note fondée sur 3 088 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
Very fun atmosphere
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par Sergio Valencia, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Melissa! We're delighted to hear that you enjoyed the fun atmosphere during your stay with us. Creating a lively and enjoyable environment for our guests is important to us, and we're thrilled that you had a great time.Your satisfaction is our priority, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for more fun experiences in the future. Warmest regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2023 sur Expedia
Plage et piscine interessantes. Hébergement pas à hauteur pour le prix. Service excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2023 par Sergio Valencia, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Raymond! Thank you for your valuable feedback. We will pass it on to the corresponding team and we hope to welcome you with joy on your next vacation.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2023 sur Expedia
Parfait pour la famile
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2023 par Sergio Valencia, General Manager, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de laisser vos commentaires concernant votre récent séjour chez nous.Nous sommes ravis de lire que vous appréciez notre service et nos installations.J'espère que vous nous donnerez l'occasion de vous accueillir à l'avenir. Chaleureuses salutations.
2 sur 5
par un voyageur

Très moyen…

Publié le 1 févr. 2023 sur Hotels
Très gros complexe dans lequel Vous êtes un numéro. Fin de service piscine à 17h, ambiance typique américain dc tres beauf’land, c’est plus une usine Qu’autre chose…. Bref pour amateur de cocktail bas de gamme et mal bouffe en All inclusive ds la piscine…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2023 par Sergio Valencia, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to share with all of us this review.While I am very happy to read your positive comments, I apologize for the situations you described I truly regret the inconveniences you mentioned, and that this situation impacted negatively on your overall experience.I assure you that there is nothing more important to us than the comfort and satisfaction of every person who gives us the honor of being our guest. It will be an honor to welcome you back If you decide to return and give us a chance to revert your previous experience, Eric.Sincerely.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Sergio Valencia, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for rating us perfectly, Christy! We're thrilled to know that you enjoyed your stay with us. Your feedback is invaluable, and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience soon. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024
Loved everything other than way too many little kids. There is 4 four pools one of being for children with water slides...not used, all the kids wew at the pool with swim up bar which was mostly consumed with children. I love this place and will be back when school is back in, which screaming babies doest apply....ugghh oh and we went the steakhouse and paid fir tge expensive menu. The table next to us had a child blaring cartoons on his iphone....not ok!! We spent alot of money for this trip. My only recommendation is no children at the adult pool bar, there are 3 others for the children
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Sergio Valencia, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us, Christy. We're glad to hear that you loved many aspects of your stay and appreciate your loyalty to our resort. We do, however, sincerely apologize for the disruptions caused by the presence of children in areas intended for adults. Your suggestion regarding better enforcement of designated pool spaces is very valuable to us, and we will share this with our team to ensure a more enjoyable experience for all guests. We're also sorry to hear about the incident at the steakhouse and understand how that impacted your dining experience. We appreciate your recommendations and hope to welcome you back during a quieter time so you can fully enjoy the relaxing atmosphere you’re looking for.Best regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Sergio Valencia, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate your stay with us, Daeja. We’re sorry to see that your experience was not completely satisfactory. If you have any feedback or specific concerns, we’d love to hear from you so we can work on improving and making your next visit more enjoyable. Your comfort and satisfaction are important to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
La comida y servicio increible! La playa hermosa
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Sergio Valencia, Gerente General, Gestion de l’hôtel
¡Muchas gracias por tus amables palabras, Luis! Nos alegra saber que disfrutaste de la comida, el servicio y la hermosa playa. Esperamos poder darte la bienvenida nuevamente pronto. Saludos cordiales,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Buffet, friendly service, Caribbean sea and pool
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Sergio Valencia, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Iuliia! We’re delighted that you enjoyed the buffet, friendly service, Caribbean Sea, and our pool. We hope to welcome you back for another great experience soon. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Sergio Valencia, General Manager, Gestion de l’hôtel
We really appreciate your 5-star rating, Claudia! It’s fantastic to know that you enjoyed your time with us. We’re excited to have you back for your next visit! Best regards,