Note fondée sur 3 115 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
Very fun atmosphere
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par Sergio Valencia, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Melissa! We're delighted to hear that you enjoyed the fun atmosphere during your stay with us. Creating a lively and enjoyable environment for our guests is important to us, and we're thrilled that you had a great time.Your satisfaction is our priority, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for more fun experiences in the future. Warmest regards,
par un voyageur
Publié le 22 déc. 2023 sur Expedia
Plage et piscine interessantes. Hébergement pas à hauteur pour le prix. Service excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2023 par Sergio Valencia, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Raymond! Thank you for your valuable feedback. We will pass it on to the corresponding team and we hope to welcome you with joy on your next vacation.
par un voyageur
Publié le 7 mars 2023 sur Expedia
Parfait pour la famile
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2023 par Sergio Valencia, General Manager, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de laisser vos commentaires concernant votre récent séjour chez nous.Nous sommes ravis de lire que vous appréciez notre service et nos installations.J'espère que vous nous donnerez l'occasion de vous accueillir à l'avenir. Chaleureuses salutations.
par un voyageur
Très moyen…
Publié le 1 févr. 2023 sur HotelsTrès gros complexe dans lequel
Vous êtes un numéro. Fin de service piscine à 17h, ambiance typique américain dc tres beauf’land, c’est plus une usine
Qu’autre chose…. Bref pour amateur de cocktail bas de gamme et mal bouffe en All inclusive ds la piscine…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2023 par Sergio Valencia, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to share with all of us this review.While I am very happy to read your positive comments, I apologize for the situations you described I truly regret the inconveniences you mentioned, and that this situation impacted negatively on your overall experience.I assure you that there is nothing more important to us than the comfort and satisfaction of every person who gives us the honor of being our guest. It will be an honor to welcome you back If you decide to return and give us a chance to revert your previous experience, Eric.Sincerely.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Love the food the intertaiment the staff
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Excellent property the staff went above and beyond
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Sergio Valencia, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Laura, we sincerely regret that your stay did not meet your expectations, especially during such a challenging time. July was marked by the impact of Hurricane Beryl, and while we did our best to manage the situation, we understand that your experience may have been affected. We value your feedback, and if you would like to share more details about your stay, we are here to listen and ensure future improvements. Kind regards,
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Mal servicio a la llegada maleteros tardaron más de 3 horas en subir maletas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Sergio Valencia, Gerente General, Gestion de l’hôtel
Estimado Sergio, lamentamos sinceramente la experiencia que tuvo a su llegada con el servicio de botones. El tiempo de espera que menciona no es representativo de nuestros estándares, y trabajaremos para que situaciones como esta no vuelvan a ocurrir. Agradecemos su paciencia y esperamos tener la oportunidad de mejorar su experiencia en una futura estancia. Sinceramente,
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Sergio Valencia, Gerente General, Gestion de l’hôtel
Estimada Karime, lamentamos que tu experiencia no haya sido completamente satisfactoria, y agradecemos tu calificación. Nos gustaría conocer más detalles sobre tu estancia para poder mejorar nuestros servicios y asegurar que en el futuro podamos ofrecer una experiencia más placentera. Si deseas compartir más información, no dudes en contactarnos. Sinceramente,
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Sergio Valencia, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your perfect rating, Jair! We’re thrilled to know you had such a positive experience with us. It was a pleasure having you, and we hope to welcome you back for another fantastic stay soon. Best regards,