Note fondée sur 1 106 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 mai 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
Loved the people and activities
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Customer Service., Gestion de l’hôtel
Dear MaudeThank you for your kind rating of your stay with us at Royal Solaris Cancún.We are happy to know that his experience was extremely pleasant and that the service he experienced was to his complete satisfaction.We greatly appreciate your trust and we also hope to have the opportunity to welcome you again.Best Regards.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2023 sur Expedia
C’est un resort du coup faut aimer, propre et entretenu, repas et alcohol gratuit mais de qualité moyenne, beaucoup de sucre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2023 par General Management, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir partagé vos commentaires concernant votre récent séjour.Nous sommes très heureux de savoir que vous avez passé des vacances fantastiques et que vous avez apprécié nos installations et nos services.Nous espérons avoir l'occasion de vous servir à nouveau dans un proche avenir.CordialementDirection générale
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2023 par General Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for evaluating us! We look forward on welcoming you again soon! Best regards,General Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 janv. 2023 sur Expedia
Complex jumeau avec gr solaris qui es plus recent que gr caribe...au moins c'est Propre. La norriture est ok mais redondante, le gym est nice . Photo des chambres n'est pas la réalité. Attention Hotel familiale...party zero
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2023 par General Management, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for sharing your recent experience at our hotel.We are deeply sorry to hear that we were unable to exceed your expectations during your visit. Your feedback is very valuable to us and motivates us to continue working since the most important thing for us is your satisfaction and rest.We hope to have the opportunity to welcome you again in the future to improve your perception.Best RegardsGeneral Management
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 oct. 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
We originally booked this trip for GR Caribe Deluxe, expedia reached out and told us they had to cancel the request due to construction. They gave us 2 options to switch to and we picked GR Solaris. When we arrived at GR Solaris they told us we didn’t have a reservation and we struggled to get a room even though we already had a reservation. They also didn’t give us an ocean view room which we had already selected for. Was just disappointed with the reservation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2024 par Customer Service., Gestion de l’hôtel
Dear RachelWe are very sorry to hear about all the disappointments you had during your check-in process upon arrival at the property, we apologize for the failure in our service. Please make sure that all the feedback we receive from our guests is used as a guide to improve our services in the areas where we need more work.We have reported your comments to the Reservations department so that we can verify what happened in the process, we sincerely apologize for this situation and we hope that you give us an opportunity in the near future to change your perspective.Sincerely.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2024 par Customer Service., Gestion de l’hôtel
Dear LuljetaI would like to extend our thanks, firstly for having chosen us and for the time you took to post your kind review.We greatly appreciate your trust and we also look forward to having the opportunity to welcome you back.Sincerely.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Todo de maravilla