Note fondée sur 875 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 nov. 2022 sur Expedia
J'ai adoré ma nuitée!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2022 par Gabriel Torre, Gestion de l’hôtel
Cher Valery,Merci beaucoup d'avoir partagé avec nous des commentaires aussi encourageants et positifs sur notre hôtel.Nous sommes heureux que vous ayez eu une bonne expérience avec nous, que vous ayez pu profiter de notre variété de restaurants et du service de notre excellent personnel.Nous apprécions votre recommandation et nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau prochainement.
par un voyageur
Très bien dans son ensemble
Publié le 1 nov. 2021 sur HotelsL'hôtel est situé dans une zone où la mer est très calme, pratiquement pas de vagues. Donc, bon pour les familles avec des enfants. Les chambres sont belles. Tout est en très bon état, l'air conditionné à très bien fonctionné. Le staff est accueillant, me le service à la réception très lent pour se enregistrer. Le spectacle pour la soirée de halloween a été spectaculaire. C'est le meilleur spectacle de cirque acrobatique et dance que j'ai vu dans un hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2021 par Adelaida Arzola., Gestion de l’hôtel
Cher David,
Nous apprécions le temps que vous avez pris pour donner votre avis sur votre séjour parmi nous ; ce fut un plaisir de vous avoir comme invité.
Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour et que vous ayez profité de notre emplacement, ainsi que des animations, des installations en général et du service de notre excellente équipe de travail. Notre objectif principal est de faire en sorte que nos clients se sentent chez eux dans le paradis mexicain.
Merci de nous avoir choisis comme hôtes pour vos vacances. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau.
Meilleures salutations,
par un voyageur
Publié le 18 déc. 2024
The one thing I did not like was the constant selling they did. We kept saying no to the membership they offer and kept trying to show us other things. It was a waste of time and last half of the day when we could have been out doing something else.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2024 par Adelaida Arzola, Gestion de l’hôtel
Dear Arely, Firstly, please allow us to thank you for your preference for our hotel.We are very sorry that we did not meet your expectations and please accept our sincere apologies; we assure you that we have forwarded your customer service feedback to the appropriate departments to work on the issues you encountered, so that we can continually improve the service we provide to our guests.We look forward to welcoming you once again.Best regards,
par un voyageur de carthage
Publié le 6 nov. 2024
Enjoy the upgrades. Staff is always very friendly and helpful. Dont enjoy child playing in sand with many cigarette filters found in sand.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2024 par Adelaida Arzola, Gestion de l’hôtel
Dear Jamie, It is a pleasure to know you enjoyed your vacation in our hotel and received such excellent service.We are pleased to hear that you enjoyed the improvements made and that our staff treated you kindly and helpful. Your comment on the cleanliness of the sand on the beach is very valuable, and we want to assure you that we will reinforce our efforts to keep the area in optimal condition for all our guests, especially the little ones.We appreciate your visit and look forward to seeing you again.Kind regards,
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
Come and go as we please. Friendly staff!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Adelaida Arzola, Gestion de l’hôtel
Dear Leticia, Thank you for the kind words.We are delighted that you had an excellent experience with us and that you have been able to enjoy our restaurants, as well as, entertainment, facilities in general and the service by our excellent work team. Our main goal is to make our guests feel at home in the Mexican paradise.We hope to have the honor of welcoming you once again in the future.Kind regards,
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
Need maintenance
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Adelaida Arzola, Gestion de l’hôtel
Dear Trudi, Firstly, please allow us to thank you for your preference for our hotel.We appreciate your comments about our property, we will work with the maintenance department and we can improve our service.We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future to enjoy the changes we are implementing.Kind regards,
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
This was really good place for a family of 5. Overall we all enjoyed ourselves. The kids said the food was "mid" and I have to agree. The room was also very basic. We're not boujee so we made the best of it. The shows, and kids club were great. I highly reccomend getting a massage at the spa, booking an excursion to Chichen Itza and a Centoe, and taking the bus or scooters around to explore outside the resort.
Our favorite thing was when we booked the pirate ship. Also be prepared to be approached everywhere you go, to sign up for a tour of some sort, or purchase something. This wasn't our first time in Cancun, so we already knew that. We politely declined most of it. But I will say that the people here are mostly friendly and are some of the hardest working people I've I've met. Tip them. It makes a difference in their lives. Would we go back? To Cancun, yes. At an Oasis hotel? Yes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Adelaida Arzola, Gestion de l’hôtel
Dear Migdalla,Thank you for sharing your experience with us. We are delighted to hear that your family enjoyed their stay and that you found our shows and kids' club to be great options for entertainment.We appreciate your feedback about the food and the room, and we will consider your observations to enhance the quality of our services. We are glad to hear that you made the most of your time here and that the warmth and hard work of our staff made a positive impact on your stay.It would be a pleasure to welcome you back in the future and provide an even better experience.Kind regards,
par un voyageur
Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia
Todo muy bien 👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Adelaida Arzola, Gestion de l’hôtel
Estimado Roberto, Muchas gracias por sus amables comentarios, Estamos encantados en saber que ha tenido una buena experiencia durante sus vacaciones y que disfrutò de de las instalaciones, asì como las amenidades y servicios que ofrecemos a cada uno de nuestros huèspedes.Valoramos mucho que nos recomiende y esperamos poder recibirle pronto nuevamente.Saludos cordiales,
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
Muy bonito, recomendable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Adelaida Arzola, Gestion de l’hôtel
Estimado Carlos, Gracias por tomarse el tiempo de compartir sus comentarios tan positivos con nosotros. Es un verdadero honor saber que hemos cumplido con sus expectativas y ha podido disfrutar de la gran variedad gastronómica, así como las hermosas instalaciones, amenidades y servicios que ofrecemos a cada uno de nuestros huéspedes.Valoramos mucho que nos recomiende y esperamos poder recibirle pronto nuevamente.Saludos cordiales,
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Adelaida Arzola, Gestion de l’hôtel
Estimado Roberto,Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartir una puntuación de nuestro resort, para nosotros es muy importante saber la opinión de nuestros huéspedes.Saludos cordiales,