Note fondée sur 1 441 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 mai 2024 sur Expedia
Really good place to stay ✨
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Audrey,We are delighted that your stay with us has been a success.We are glad you enjoyed the service we provide to our guests.We hope that soon, you will be able to live an even better experience with us.Yours faithfully,Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
par un voyageur
Publié le 29 déc. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 18 déc. 2023 sur Expedia
Merci
par un voyageur
Publié le 5 nov. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 10 mars 2023 sur Expedia
Vous serez surpris par le personnel super accueillant, les activités d’animation très plaisante et pour tous les âges
Le buffet est très varié et généreux
Belle plage , belle piscine , et des chambres avec plein de commodités
par un voyageur
Publié le 2 nov. 2022 sur Expedia
Sejour inoubliable en famille avec jeunes enfants. Magnifique hotel en bord de mer, avec beaucoup d'activités pour petits et grands. Personnel au petit soin. Un Grand merci à Angel à la reception qui noud surclassé en chambre avec vue imprenable sur l océon.
par un voyageur
Publié le 8 déc. 2021 sur Hotels
Mon quatrieme sejour a Cancun et je m'en lasse toujours pas
par un voyageur
Good but not the best
Publié le 5 déc. 2021 sur HotelsL’emplacement est parfait belle plage, mais le niveau 5 etoiles est loin pour les infrastructures et surtout plage
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2024
The RIU Caribe was wonderful. We all had great time. If there was anything negative it would be the food. Service was awesome, the food just seemed very bland. I would definitely recommend changing up the menu's. With all of that said i would definitely recommend staying here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Hotel Riu Caribe, Gestion de l’hôtel
Dear Jerome,It is very gratifying to learn you were pleased with your stay.We hope to welcome you again, so we can share yet another unforgettable visit with you.Wishing you a brilliant day!Loving Greetings, Jerome,Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
The food was nasty; they wouldn’t let me reserve, but yet, although the restaurant was not full, they did not let people go in. Parties are lit, but they're so unorganized. I stayed in a line for at least 30 minutes just to get turned around; it's very, very unorganized. Overall, the stay was 5. I was hungry the whole time, so I did not eat. Some of the drinks were very disgusting. Overall, I wouldn’t come back to Rui Caribe.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Hotel Riu Caribe, Gestion de l’hôtel
Dear Phedeline,We are saddened to read that despite our efforts, we have not been able to meet your expectations and you have not found anything positive in our hotel.Best Regards,Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager