Note fondée sur 377 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 nov. 2023 sur Expedia
Un endroit de grande qualité avec un personnel efficace et prévenant. Ancien Ritz Carlton et cela se ressent dans l’aménagement des chambres, les lieux communs et dans la qualité du service retrouvé. Petit-déjeuner parfait. Un seul défaut, inherent au pays, des tarifs qui ne sont qu’indicatifs car ils pratiquent des conversions avec des taux de change fantaisistes et surtout, les prises de garantie sont totalement excessives au Mexique et bloquent d’autres dépenses car votre plafond de carte bancaire peut facilement être atteint.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2023 par Marisol Reyes, Oficinas Ejecutivas, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir rédigé votre avis. Je suis heureux que vous ayez apprécié votre séjour. Vos commentaires sont de la plus haute importance pour nous, car ils nous permettent d'améliorer nos opérations quotidiennes. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau bientôt. Cordialement, Marisol Reyes Bureaux exécutifs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Loved everything about my stay at the Kempinski Cancun, the staff was friendly and very attentive and it was an overall very relaxing experience from the pool to the beach to the room, I’ll definitely be back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Rene Rivera, Gestion de l’hôtel
Dear Jesus,Thank you so much for your glowing review! We’re thrilled to hear that you loved everything about your stay at Kempinski Cancun. Our team takes great pride in providing friendly and attentive service, and it’s wonderful to know that you found your experience relaxing from the pool to the beach to your room. We can’t wait to welcome you back for another memorable stay!Regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Regards., Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much, we hope to see you soon on your next vacation.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Outstanding service and friendly staff. Beautiful traditional hotel with new bed and furniture, but I think it's about time to renovate specially the bathrooms. Food was great and normal " roomservice prices", but when I asked for their welcome drink to my room (that wasn't a part of the Roomservice menu) I think it was ridiculous overpriced to charge 500 pesos (25 $) for two non alcoholic "lemonades". They explained that this was not a lemonade but a welcome drink, but it's made by water, lemon, cucumber and sugar. I didn't appreciate this at all and I think they should mention in advance next time they want to charge these absurd prices for a non alcoholic drink. All in all, we loved the hotel and will com back if they renovate their bathrooms. The beach and view from our room was like a paradise.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Rene Rivera, Gestion de l’hôtel
Dear Aylar,Thank you for your detailed feedback. We are delighted to hear that you enjoyed our outstanding service and friendly staff, as well as the beautiful traditional ambiance of our hotel. We appreciate your compliments on the new beds and furniture.We regret to hear about your experience with the bathroom facilities and the pricing of the welcome drink. Your comments regarding the need for renovation and the cost of non-alcoholic beverages have been duly noted. We apologize for any inconvenience this may have caused and will ensure that such information is communicated more clearly in the future.We are pleased that you found the food to be of great quality and that you enjoyed the beach and the view from your room. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future, especially after we have made the necessary renovations to enhance your experience.Regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Rene Rivera, Gestion de l’hôtel
Apreciable Mónica.Muchas gracias por elegirnos para sus vacaciones, esperamos nos visite muy pronto. Saludos.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Rene Rivera, Gestion de l’hôtel
Estimada Lluvia,Agradecemos mucho nos haya calificado con 10 su reciente estancia con nosotros, para nosotros es muy valiosa su opinión así como la de todos nuestros huéspedes.Esperamos tener el honor de recibirle muy pronto.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Extraordinary experience Excellent hotel and very friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Rene Rivera, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your kind words. We are delighted to hear that you had an extraordinary experience at our hotel. Our team strives to provide friendly and high-quality service, and it is gratifying to know that we succeeded. We look forward to welcoming you back on your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Rene Rivera, Gestion de l’hôtel
¡Gracias por tu comentario positivo! Nos alegra saber que tu experiencia con Kempinski Hotel Cancún fue excelente. ¡Esperamos recibirle para más viajes increíbles en el futuro!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Food and service was amazing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Rene Rivera, Gestion de l’hôtel
¡Gracias por tu comentario positivo! Nos alegra saber que tu experiencia con Kempinski Hotel Cancún fue excelente. ¡Esperamos recibirle para más viajes increíbles en el futuro!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Excelente servicio
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Rene Rivera, Gestion de l’hôtel
¡Gracias por tu comentario positivo! Nos alegra saber que tu experiencia con Kempinski Hotel Cancún fue excelente. ¡Esperamos recibirle para más viajes increíbles en el futuro!