Note fondée sur 858 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
I stayed from June 28th until July 2nd 2024. Old building, the rooms need a lot of renovations. Excellent location if you’re looking for night fun. Poor quality of food and drinks unless you pay for the Premium menu which is not part of the “All inclusive package”
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Kurt Reiband E-Concierge, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Fuentes,Thank you for your feedback. We appreciate your comments about our excellent location and acknowledge your concerns about the condition of the building, room renovations, and the quality of food and drinks. We will take your feedback into account to make necessary improvements. We hope to offer you a better experience in the future.Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur de saint-Edouard

Publié le 9 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par Mario Padilla E-Concierge, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Eric,We appreciate your feedback and hope you will give us the opportunity to change your perspective.Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2023 par Mario Padilla E-Concierge, Gestion de l’hôtel
Estimado huésped,Antes que nada le agradezco por tomarse el tiempo en compartirnos su opinión. Nuestro objetivo principal es que todos nuestros huéspedes disfruten sus vacaciones y queremos que usted no sea la excepción. Nos gustaría que nos brindes más detalles de los inconvenientes que tuvo durante su estancia, para poder hacer las observaciones necesarias para que todos nuestros huéspedes se lleven una grata experiencia. Saludos cordiales
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2022 sur Expedia
Les seuls points positifs de cet hotel sont certains membres du personnel et la localisation. J’ai été chargé beaucoup plus que ce qui étqit écris, la piscine était sale, la nourriture sans plus, l’air climatisé ne fonctionnait pas. Difficile de se faire servir au bar et au restaurant, l’accueil a été extremement long a la reception, aucun alcool entre 13h et 11h. Aucune nourriture à ces heures a l’exeption du room service non plus que l’on doit payer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2022 par Respectfully, the Management. , Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thank you very much for this review which helps to other people to make the right decision when it comes to choosing the ideal resort for their family vacation. We are sorry for all the inconveniences you had with the room, we do our best to improve the experience for each of you. If you could provide us with your room number so that this does not happen again. We are looking forward to welcoming you back and making every effort to exceed your expectations.
4 sur 5
par un voyageur de REDDING

Publié le 9 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Kurt Reiband E-Concierge, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Ann, Thank you for your score, we hope you enjoyed your stay and would love to welcome you back soon!Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024
Beautiful location and the beach is so beautiful. Its in the center of zona hotelera. Good food.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Kurt Reiband E-Concierge, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Galvez,We are glad you enjoyed your stay with us and would love to welcome you back soon!Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Buenas intalaciones y servicios, como también el buen personal que tienen
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
I used to visit Krystal resort back in 89-90ties, this time I came back for the second time.most of the things remained the same, but what I found strange is a disappearance of a good quality espresso/ cappuchino machines which used to be all around resort in the past. I took all inclusive package. The buffet and the other restaurants on the resorts were good, but I couldnt get a good quality coffee anywhere and you had to wait forever to get coffee after it was ordered. Apparently, I was told that the coffee has to come to Krystal from another facility, which was quiet bizzare! For the price charged, the real espsso/ cappuccino makers should be available as it used to be. Also, there was not enough gazebos at the beach and the area closed to the ocean should be cleaned from the seagrass more often. The area next to Grand Krystal was much better maintained. The room w an ocean front balcony was great and the staff - well trained and polite. Tatyana and Leonid Nemirovsky
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Todo muy bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Kurt Reiband E-Concierge, Gestion de l’hôtel
Estimado Sr. Serrano,Le agradecemos por su comentario y puntuación, esperamos volver a darle la bienvenida pronto. Cordialmente,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Kurt Reiband E-Concierge, Gestion de l’hôtel
Estimado Sr. Ruiz,Le agradecemos mucho por su puntuación, esperamos su estancia haya sido muy buena, le esperamos pronto nuevamente!Cordialmente,