Note fondée sur 944 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de MAGOG
Publié le 12 févr. 2023 sur Expedia
3ieme fois à cet hôtel et cette fois la dernière malheureusement. 2 jours les serviettes à la piscine en rupture de stock et grand relâchement au niveau de la nourriture. Grosse grosse drop mettons en seulement 1 an à ma dernière visite. Nous ne retournerons plus et pas digne du montant payé pour cet hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2023 par Le Blanc Spa Resort Cancun, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Girard;Thank you for choosing Le Blanc Spa Resort Cancun.We regret to learn that our facilities and services did not meet your expectations, we appreciate you sharing your valuable feedback, your comments have been taken on board to implement corrective and improvement actions.We remain at your service and hope that in the near future you will give us the opportunity to welcome you once again.Cordially,
par un voyageur
Publié le 16 juill. 2022 sur Expedia
Hotel parfait , bémol …la nourriture
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2022 par Le Blanc Spa Resort Cancun, Gestion de l’hôtel
Hello Andre, service is one of our passions; therefore, we appreciate knowing that our wonderful staff went above and beyond throughout your stay. Thank you once more! Please know that we truly hope to have the opportunity to welcome you back soon.
par un voyageur
Publié le 26 mai 2022 sur Hotels
Superbe séjour, service hors pair. Un MUST pour les gens qui apprécient des hauts standards de qualité. Thumbs up
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2022 par Le Blanc Spa Resort Cancun, Gestion de l’hôtel
Dear Patrice. Thank you for sharing your positive experience with us, We are very happy to know that we were able to exceed your high expectations and that you were especially pleased with our excellent service provided by our professional team.
par un voyageur
Publié le 15 oct. 2019 sur Expedia
Service incroyable :))))
Pousse les gens à l’achat de membership :(
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2019 par Le Blanc Spa Resort, Gestion de l’hôtel
Cher Hôte,
Je voudrais vous remercier d’avoir choisi Le Blanc Spa Resort comme destination pour votre dernier séjour. C’était un plaisir de vous avoir reçus. Permettez-moi d'exprimer mon appréciation suite à vos commentaires qui nous permettent toujours d'améliorer notre service.
Il sera un plaisir pour nous de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite à Cancun.
Meilleures salutations.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Will definitely be back, such a beautiful resort with wonderful people 10/10
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Le Blanc Spa Resorts Cancun, Gestion de l’hôtel
Dear Liana Asley,Thank you for your kind words and glowing review! We are delighted to hear that you had such a positive experience at our resort. It’s wonderful to know that you found the resort beautiful and our team made your stay even more special. We truly appreciate your 10/10 rating and look forward to welcoming you back for another memorable stay.Warm regards,
par un voyageur de Los Angels
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Nice and very friendly People makes you feel that you are staying with family.
Nothing I didm't like
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Le Blanc Spa Resorts Cancun, Gestion de l’hôtel
Dear James,Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you felt at home with us and enjoyed your stay. Our goal is to create a warm and welcoming environment, and it's wonderful to know we succeeded in making you feel like family. We look forward to welcoming you back soon!Best regards,
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Fantastic for a couples weekend getaway!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Le Blanc Spa Resorts Cancun, Gestion de l’hôtel
Dear Juan Luis,Thank you for your kind words! We’re thrilled to hear that you had a fantastic couples weekend getaway with us. We look forward to welcoming you back for more memorable experiences in the future!Best regards,
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Le Blanc Spa Resorts Cancun, Gestion de l’hôtel
Dear Mark,Thank you for taking the time to rate us with 5 stars! Knowing that you had an exceptional experience at our hotel is very rewarding for us. We hope to remain your preferred choice for accommodation in the future. If you ever need anything during your next stay or have any feedback to share, we are at your service. We hope to see you again soon!Best regards,
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Le Blanc Spa Resorts Cancun, Gestion de l’hôtel
Dear Yohei,Thank you for your outstanding 5-star rating! Your satisfaction is our priority, and we're thrilled to have provided you with a wonderful experience. We eagerly anticipate your return and are committed to making every visit memorable. If there's anything we can do to enhance your future stays, please don't hesitate to let us know. Your feedback is invaluable to us!Best regards,
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
An amazing resort, top notch!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Le Blanc Spa Resorts Cancun, Gestion de l’hôtel
Dear Karen,Thank you for your fantastic feedback! We're thrilled that you found our resort top-notch and had an amazing experience. We can't wait to welcome you back for another unforgettable stay!Best regards,