Note fondée sur 650 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 avr. 2023 sur Expedia
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2023 par Moon Palace Cancun, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Damien;Thank you for choosing Moon Palace Cancun, it was a pleasure to welcome you.We remain at your service and look forward to welcome you back.Best regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2021 sur Expedia
L’accueil très désagréable arrivé très tard la nuit une attente très longue des enfants qui s’endorment sur les canapés. Le manqué d’effectifs rends la situation très tendue.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2021 par MOON PALACE CANCUN, Gestion de l’hôtel
Cher invité, merci d'être resté avec nous. Nous sommes désolés de lire les désagréments occasionnés au processus d'enregistrement. Nous vous assurons que nous avons partagé vos commentaires avec la direction pour prendre des mesures correctives et vous fournir un meilleur service à l'avenir. Les salutations.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2020 par Moon Palace Nizuc, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the five stars and for making us part of your visit to Cancun. We appreciate your trust in us and your kind feedback, it is very important for us to read about our guests' experiences.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 nov. 2019 sur Expedia
@ sème visite en 5 mois et toujours aussi performant sur la qualité, et surtout le service exceptionnel à tous les niveaux pour le service
5 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 21 juin 2019 sur Expedia
Service, propreté, piscine et nourriture.. tout était parfait
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Moon Palace Cancun, Gestion de l’hôtel
Hi Yaomer,Thank you so much for your fantastic 10 out of 10 review! We're thrilled to hear that you had such an excellent experience with us. Your feedback is incredibly valuable and motivates our team to continue delivering exceptional service. If there's anything specific you enjoyed or any suggestions you have for us, please feel free to share. We look forward to welcoming you back in the future!Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Amazing food and staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Moon Palace Cancun, Gestion de l’hôtel
Dear Jessica Castillo,Thank you for your fantastic 5-star review! We’re delighted to hear that you enjoyed the food and found our staff amazing. Your kind words mean a lot to us, and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience!Best regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
If you looking to be on a nice beach area DONT GO HERE !!!! The beach is super super dirty the food it’s okay . Service could’ve be better .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Moon Palace Cancun, Gestion de l’hôtel
Dear Cinthya,Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that the beach did not meet your expectations. The seaweed you encountered is a natural occurrence, and while we work hard to maintain the cleanliness of our beach, it can be challenging to manage at times. We appreciate your comments on the food and service, and we will share your feedback with our team to help us improve.Thank you for staying with us, and we hope to have the opportunity to provide a better experience in the future.Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Moon Palace Cancun, Gestion de l’hôtel
Dear Denisse,Thank you for your fantastic 5-star review! We’re thrilled to hear that you had a great experience with us. Your positive feedback is greatly appreciated and motivates us to continue delivering exceptional service.We look forward to welcoming you back for another outstanding stay!Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Moon Palace Cancun, Gestion de l’hôtel
Dear Rosalba,Thank you for your amazing 10 out of 10 review! We’re thrilled to hear that your stay was perfect and that everything met your expectations. Your kind words truly make our day and inspire us to keep delivering top-notch experiences.We can’t wait to welcome you back for another outstanding visit!Warm regards,