Note fondée sur 875 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Very clean, staff is very attentive and always making sure everything is clean and ask if you need anything. Rooms are a good size, bathroom is good too, there's a security box on the room. Shampoo, conditioner, soap and lotion available on the bathroom. Mini fridge with Pepsi, 7up, and 2 beers they refill every day. They provide one big water bottle per person, to refill anytime at the water coolers all around the premises and on every floor. One towel per person for the pool or beach. Three restaurants a la carte and one buffet, the food is good, they change every day, options for all preferences, adults and kids. Drinks available at many bars around the hotel. Live events and entertainment for all ages. Area is safe. Beach is very nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Sergio, Gestion de l’hôtel
Park Royal Beach Cancun, Appreciate your valuable comments.Dear Sergio:Let us thank you in the first place for staying at Park Royal Beach Cancún, and for taking the time to share your pleasant experience.It is really pleasing to read how much you enjoyed our facilities and services. We are glad that we managed to make you feel comfortable and well cared for.It is thanks to comments like yours that we want to work hard every day to offer a greater service.We will be glad to welcome you back and go beyond your expectations.Sincerely.Guest servicePark Royal Beach Cancun
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2024 par Customer Service Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Dinora,We're sorry that your experience at the hotel was not as expected, but we hope that you will allow us to serve you again in the future. Kind regards,Guest Service,Park Royal Beach Cancun Resort.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2023 par Estimada Alejandra:, Gestion de l’hôtel
Estimada Alejandra:Gracias por su estancia en Park Royal Beach Cancún, ha sido un placer recibirlo en estas instalaciones. Nuestra misión es ofrecerle la mejor experiencia y es gratificante saber que lo conseguimos.Recibir su evaluacion nos motiva a seguir trabajando para mejorar cada día.Esperamos tener la oportunidad de recibirlo nuevamente para crear más experiencias memorables.Saludos Cordiales.Guest ServicePark Royal Beach Cancun
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2022 sur Expedia
Il faut ameliorer la nourriture dans les restaurant buffet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2022 par General Management, Park Royal Beach Cancun, Gestion de l’hôtel
Dear Ana Maria Katya: Thank you very much for your comments about the quality of our Food at the buffet. Please accept our sincere apologies for the inconvenience; your observations were shared with our Executive Chef and Manager of F. & B., in order to take the corresponding actions. We take your feedback very serious and regret that we have not been able to live up to your expectations. We hope that you will give us opportunity to serve you better in the future. Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2022 sur Hotels
Le personnel est au petits soins et le séjour s'est très bien passé. Je regrette juste la qualité du buffet du petit déjeuner et du diner qui est proposé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2022 par Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Virgine, We are glad to know that you have been able to enjoy all the areas of the hotel that have been updated to offer you the most pleasant stay possible, especially that you received a quality service from our staff. Looking forward to see you soon. Kind regards, General Management, Park Royal Beach Cancun Resort.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2021 sur Expedia
La cortesia de sus empleados.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2021 par Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Estimado Sra. Ana Maria, Ante todo, queremos expresarle nuestro agradecimiento por haberse hospedado en Park Royal Beach Cancún. Leer comentarios tan positivos como el suyo nos motiva a seguir trabajando para mejorar cada día. Será un placer ser anfitrión de sus vacaciones en un futuro. Puede estar seguro de que será otra estancia para recordar. Saludos Cordiales, Gerencia General, Park Royal Cancun Beach Resort.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2021 sur Expedia
Bon hotel en général, personnel gentil, nourriture correct mais j'ai mangé mieux ailleurs a Cancun. La seule chose déplaisante est le fait que les chambres simples n'ont pas de balcon sauf si vous payez plus cher pour "upgrader". Nous avons réclamé cela et on nous a donner une chambre présidentielle très joli mais encore là pas de balcon. Mes parents étaient logé dans une chambre ambassadeur (plus bas que présidentielle) mais eux avait une terrasse. Bref si on voulait un balcon il fallait qu'on paye 60$ US par nuit alors non merci. Sinon côté règles sanitaires très bien j'ai été surprisex port du masque en tout temps par les employés que ce soit dedans ou dehors. Prise de température avant d'accéder au buffet, utilisation d'un gant pour se servir la nourriture. Médecin sur place donc ceux qui doivent faire des test de dépistage PCR on la commodité de le faire sur place moins cher qu'à l'extérieur. Il y a du plus et du négatif.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2021 par Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Cher Mme. Anne Marie, Tout d'abord, nous voulons exprimer notre gratitude pour avoir séjourné au Park Royal Beach Cancun. La lecture de commentaires aussi positifs que les vôtres nous motive à continuer à travailler pour nous améliorer chaque jour. Ce sera un plaisir d'accueillir vos vacances à l'avenir. Vous pouvez être sûr que ce sera un autre séjour inoubliable. Cordialement, Gestion de la División des chambres, Park Royal Cancun Beach Resort.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Excelente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Estimado Juan Eliseo:, Gestion de l’hôtel
Park Royal Beach Cancún Agradece su preferencia...Atentamente.Guest Service Park Royal Beach Cancún.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
honestly we got help from Joshua the butler since we got there he was amazing trying to make this Hotel look good. worst food and drinks from what we pay the rooms with mold on the walls we ask for another room and joshua help us right away. we end up going out to eat and do excursions no worth the money
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Dear Luis:, Gestion de l’hôtel
Park Royal Beach Cancun, Appreciate your valuable commentsOur mission is to make your stay as pleasant as possible. For that reason, we welcome all of your feedback as it will permit us to enhance our services.Hopefully we will have the opportunity of welcoming you again and going beyond your expectations in your upcoming visit.Sincerely,Guest Service,Park Royal Beach Cancun.
4 sur 5
par un voyageur de Ephrata

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
The hotel was very nice and clean I didn’t like that you had to make a reservation for dinner. When we first arrived the guy in the front told us to fill out a paper for the reservation and took the paper from us he said to just show up we did the following day and the restaurant said we weren’t on the list they said they had to give us some slips and show them at the front door. It was cery frustrating since it was our first time in Cancun. The guy that gaved us the paper when we first got there was more interested in selling us trips and when we wanted to leave in the morning he convinced us not to leave the hotel. Which was our fault we shouldn’t have listened but we did get concerned by the things he said. The hotel was pretty clean though and the beach was amazing! Food could have some improvement!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Dear Joanna Michele:, Gestion de l’hôtel
Park Royal Beach Cancun, Appreciate your valuable commentsPlease do not hesitate to visit us in the future. Let us provide you with an outstanding stay that exceeds your expectations one more time.Sincerely,Guest Service,Park Royal Beach Cancun.