Note fondée sur 62 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Calme et très sympa

Publié le 15 avr. 2024 sur Hotels
Une vraie Hacienda mexicaine avec une piscine loin de l'agitation de la Zone Hôtelière
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2024 par Olivier , Gestion de l’hôtel
Dear Sir. Olivier We would like to express our sincere appreciation for your kind rating and taking the time to share with us your wonderful experience, we are pleased to know that you enjoyed during your stay within our hotel Soy Local Cancún and that our service met your expectations.Your satisfaction is our top priority, remember that we are at your disposal and look forward to welcoming you in the near future. Best regards.Manuela RomanCRM Soy Local
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Pour 30€ la nuit on ne s’attend pas à du grand luxe ! C’était correcte pour notre nuit à notre arrivée au Mexique directement après l’aéroport… cependant pas d’eau chaude, pas de serviettes de bain et débit de chasse d’eau très faible :( le lit était propre et confortable, la Clim fonctionnait bien Nous ne sommes pas restés sur Cancún donc nous voulions être proche de la station ADO et c’était le cas avec cet hotel Par contre les alentours ne sont vraiment pas très chaleureux… Donc comme dit pour dépanner pour une nuit ça passe vu le prix !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2024 par Lisa , Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Lisa We would like to express our sincere appreciation for your kind rating and taking the time to share with us your experience, we are pleased to know that you enjoyed during your stay within our hotel Soy Local Cancún.Your satisfaction is our top priority, these annotations that you share with us are important to us, we will send them to our manager's knowledge, seeking to improve and anticipate future discomfort, as well as to ensure that your next stay will be much more pleasant.Remember that we are at your disposal and we hope to welcome you in the near future. Best regards.Manuela Roman CRM Soy Local
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2023 par CRM – SOY LOCAL, Gestion de l’hôtel
Estimado Anonymous.Muchas gracias por su calificación y por escogernos para su estadía en Cancún.Recuerde que estamos a su disposición y esperamos volver a recibirle en un futuro cercano.Saludos cordiales.
3 sur 5
par un voyageur

Hotel simple et service taxi nul

Publié le 4 avr. 2023 sur Hotels
Un Hôtel, simple et propre. Déconseillé si vous faites une demande de taxi à la réception pour faire un trajet de l'aéroport à l'hôtel. Service pas sérieux, ce n'est pas vraiment un taxi, heure non précisée, pas clair dans les discussions.. Nous avions obligé de prendre un autre taxi officiel sur place à la sortie de l aéroport.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2023 par CRM – SOY LOCAL, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous.Thank you for taking the time to share your experience with us. In Soy Local we strive to provide a good service experience and your feedback is very important to make us improve. Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2024 sur Expedia
The property has nice greenery and outdoor area. However it doesn’t look like a hotel. It is more like a motel. The rates are also cheap so can’t expect much facilities. Overall a budget stay and good for a one night stay kind. You can sit outside your room in an open area and have a cup of drink and feel the natural ambience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2024 sur Hotels
Todo muy bien!! Excelente estancia, fui por trabajo. Gracias soy Local
4 sur 5
par un voyageur

Ok stay

Publié le 23 avr. 2024 sur Hotels
Great and helpful staff. I guess I was expecting more judged by the pictures online, but I stayed for one night only and it was an ok stay. Clean and felt safe all the way.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2024 par Lotte , Gestion de l’hôtel
Dear Ms.Lotte Marie We would like to express our sincere appreciation for your kind rating and taking the time to share with us your experience, we are pleased to know that you enjoyed during your stay within our hotel Soy Local Cancún and that our service met your expectations.Your satisfaction is our top priority, remember that we are at your disposal and look forward to welcoming you in the near future. Best regards.Manuela RomanCRM Soy Local
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 mars 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2024 sur Expedia
We reserved an upgraded room with a king bed, but when we arrived we were given a room with a double bed. After talking with the front desk staff who insisted that they had given us the correct room in spite of me showing them my reservation, the staff was able to put us in a room with 2 double beds.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2024 par Kanneth , Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Kenneth Thank you for taking the time to share your experience at our hotel Soy Local Cancún.These annotations that you share with us are important for us, we will send them to our manager's knowledge, seeking to improve and anticipate future inconveniences, as well as to ensure that your next stay will be much more pleasant.Best regards.Manuela Roman CRM Soy Local
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
Nettes, hilfsbereites Personal. Leider hatte das Bettlaken einen größeren Fleck und das Internet funktionierte während des gesamten Aufenthaltes nicht, trotz Nachfrage. Schöner Pool und Anlage außenherum.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2024 par Alisia, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Alisia We would like to express our sincere appreciation for your kind rating and taking the time to share with us your experience, we are pleased to know that you enjoyed during your stay within our hotel Soy Local Cancún.Your satisfaction is our top priority, these annotations that you share with us are important to us, we will send them to our manager's knowledge, seeking to improve and anticipate future discomfort, as well as to ensure that your next stay will be much more pleasant.Remember that we are at your disposal and we hope to welcome you in the near future. Best regards.Manuela Roman CRM Soy Local