Note fondée sur 891 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
…………,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Suites Malecon Cancun, Gestion de l’hôtel
Gracias!¡Esperamos darte la bienvenida nuevamente muy pronto!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Suites Malecon Cancun, Gestion de l’hôtel
Hello! We are happy to hear that your stay was excellent. Thank you for sharing your experience and for choosing us. We look forward to welcoming you again !
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2024 sur Expedia
Sympa mais très bruyant impossible de dormir avec les bars en bas de l’hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2024 par SMC Assistence, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your comments and your rating. We appreciate your patience and understanding regarding the noise generated by the prime location near entertainment areas, supermarkets and shopping centers. To address this issue, we have installed cyclone curtains to help reduce noise in the rooms. In addition, our reception team is available 24 hours a day to attend to your needs, and if there is availability, they can change floors to reduce the noise level and have a quieter stay. We value your feedback and hope that, despite this inconvenience, you will consider returning in the future for a more pleasant experience. Thank you for choosing us and we hope to see you soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2024 sur Expedia
Logement agréable. Petit bémol sur la salle de fitness qui dispose d'équipements mal entretenu, et obsolète.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2024 par SMC Assistence, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us! For your comment and your rating. We appreciate your comments because they help us improve. We regret the inconvenience with the gym and we want you to know that we are already working on updating the status of the equipment that was reported to us. Our guests are very important to us, so we take their feedback very seriously. We hope to see you again soon and you can enjoy the improvements we are making for all our guests! Gracias!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2024 par SMC Asistencia, Gestion de l’hôtel
¡Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía con nosotros! ¡Esperamos verte pronto de nuevo, gracias por elegirnos!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2024 sur Expedia
Interesting location but a bit far from the center (30min walk). The staff (security and maintenance) are good. The administrative staff never respond to emails (if you plan to contact them after your stay, don't count on a response at all!). The gym needs improvement (some machines didn't work). However, if you are sensitive to noise, be aware that there is a nightclub right in front of the hotel, and even on the highest floors, there is a lot of noise at night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2024 par SMC Assistance, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your comments about your stay. We are sorry for any inconvenience you experienced and value your feedback. We want to highlight that our strategic location offers access to both the center and the hotel zone and tourist areas, as well as the shopping mall, shopping and local entertainment.We take your feedback about the gym seriously and are actively working to improve our facilities to ensure an optimal experience for our guests.Regarding communication with our administrative team, we understand the importance of a timely response and are reviewing our procedures to ensure better care in the future. Our reception service is available 24 hours a day to answer any request or question you may have.Regarding external noise, we have installed anti-cyclonic curtains in all rooms to help mitigate any disturbance and ensure a quiet stay for our guests.We appreciate your comments and hope to have the opportunity to welcome you again in the future to provide you with a more satisfactory experience.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Personnel les employes sont toujours de.mauvaise humeur. Ils faut toujours demander des serviettes Le bruit des bar toutes la nuit ont ne peux pas dormir. Ils nous donne des serviettes salle avec des troux ????
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Pedro Reyes, Gestion de l’hôtel
Nous sommes désolés de vous entendre parler de votre expérience. Sachez que nous prenons vos commentaires très au sérieux et que nous nous efforçons de nous améliorer. Pourriez-vous nous donner plus de détails sur votre séjour afin que nous puissions traiter ces problèmes spécifiques de manière efficace ? Merci de votre patience et de votre compréhension !
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Location is good. Employes are all ways in a bad mood Towells are deurty with holes ??? Allways When you get towells
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Pedro Reyes, Gestion de l’hôtel
We are sincerely sorry to hear about your disappointing experience. We appreciate your comment about the great location and want to apologize for any inconvenience you experienced with our service. We are working diligently to address concerns about the attitude of our staff and the quality of our towels. Please could you provide more details so that we can effectively address these issues? Your feedback is invaluable to us and we look forward to improving and regaining your trust in our hotel. Thank you for taking the time to share your comments with us!
4 sur 5
par un voyageur

Les 100 dollars les plus mal utilisés de ma vie..

Publié le 30 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par Pedro Reyes, Gestion de l’hôtel
¡Hola! Buen día. Lamentamos mucho escuchar que tu experiencia con nosotros no cumplió con tus expectativas. Nos gustaría saber más detalles para poder mejorar en el futuro. ¿Hay algo específico que podamos hacer para remediar tu situación? ¡Gracias por tu feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2024 sur Expedia
Hôtel bien situé et très propre avec une belle piscine et personnel très souriant et aimable. Le problème est au niveau du bruit, la nuit, il y a une discothèque en face qui ferme autour de 4 heures du matin…difficile de dormir
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2024 par Pedro Reyes, Gestion de l’hôtel
Nous apprécions votre évaluation et vos mots aimables sur notre emplacement, notre propreté, notre belle piscine et notre personnel souriant et amical. Nous regrettons sincèrement les désagréments causés par le bruit nocturne de la discothèque voisine. Nous vous informons que nous disposons de rideaux anti-tempête qui, lorsqu'ils sont fermés, permettent d'atténuer le bruit extérieur. Lors de vos prochains séjours, n'hésitez pas à nous informer de tout problème de bruit, et nous ferons de notre mieux pour améliorer votre expérience.Nous apprécions votre compréhension et espérons vous accueillir à nouveau bientôt.