Note fondée sur 871 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Beau site, la nourriture n'est pas la meilleure. J'ai eu une surcharge de 200$ pour partir 4h plus tard. Directement sur la plage. Tourista en arrivant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Carlos Cepeda, Gestion de l’hôtel
Cher Patrick,Nous vous remercions par avance d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires. Nous sommes heureux que nos excellentes installations aient répondu à vos attentes. En ce qui concerne les problèmes que vous avez mentionnés, nous vous assurons que vos commentaires seront transmis aux secteurs appropriés afin de prendre des mesures immédiates et d'améliorer la situation au quotidien. Nous espérons sincèrement que ce ne sera pas votre dernière visite et nous nous réjouissons de faire de votre prochain séjour un moment mémorable. Cordialement, Carlos Cepeda.
par un voyageur
Publié le 2 févr. 2023 sur Expedia
Aimé : Qualité de la nourriture.
Déplu : Aucune politesse des serveurs aux bars extérieurs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2023 par Ricardo de la Paz, Gestion de l’hôtel
Cher Yves,Nous vous remercions par avance d'avoir pris le temps d'écrire sur votre expérience dans notre hôtel. C'est un plaisir que vous ayez apprécié la délicieuse variété gastronomique de nos restaurants de spécialités. D'autre part, nous regrettons que le service fourni par notre personnel n'ait pas répondu à vos attentes, nous nous excusons pour cette situation, car ce n'est pas le type de service que nous avons l'habitude de fournir. Nous espérons avoir l'honneur de vous accueillir à nouveau et changer votre perception de notre service. Meilleures salutations, Ricardo de la Paz.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Deben mejora el servicio al cliente los meseros deben ser más amables , tener más camas de playa y que los baños estén más accesibles Porque debes bajar muchas escaleras son viejos sucios , si deben arreglar eso , todo lo demás está lindo , linda playa acceso rápido hotel grande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Carlos Cepeda, Gestion de l’hôtel
Estimado Juan,Gracias por tomarse el tiempo de compartir con nosotros sus comentarios. Es un placer que haya podido disfrutar de nuestra hermosa playa e instalaciones en general. Por otro lado, agradecemos sus comentarios sobre las áreas que podemos mejorar; siempre tenemos en cuenta las sugerencias de nuestros huéspedes para superar sus expectativas en el futuro. Esperamos poder recibirle pronto nuevamente, por favor, no dude en contactarnos antes de su llegada en caso de que podamos asistirle para hacer su próxima estancia una experiencia inigualable. Saludos cordiales, Carlos Cepeda.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
It was a nice place and the people was very kind. Besides that my room smelled like old wet laundry, it was freezing cold in the room, my remote didn’t work & the food wasn’t that good. Coming from the city it was not a lot of options but I enjoyed my time in Cancun.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Carlos Cepeda, Gestion de l’hôtel
Dear Breeana,Thank you very much for sharing your comments about your stay at our hotel by this means. We are pleased that you have been able to enjoy our facilities in general and the service by our excellent work team. On the other hand, we would like to sincerely apologizefor the inconveniences you had with the room and food during your stay, rest assured that we have forwarded your comments to the corresponding departments to correct these inconveniences and improve day by day. We sincerely hope that this will not be your last visit and we look forward to making your next stay a memorable experience. Kind regards, Carlos Cepeda.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Very good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Carlos Cepeda, Gestion de l’hôtel
Dear Elona,First and foremost, we would like to thank you for choosing us as hosts for your stay in Cancún. We are glad that you have been able to enjoy our great variety of restaurants, entertainment, facilities in general and the service by our excellent work team. Our main goal is to make our guests feel at home in the Mexican paradise. We hope to have the honor of welcoming you once again in the future. Warm regards, Carlos Cepeda.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Terrible , yo no le daría ni la
mitad de una estrella, la peor elección .Gracias a Dios que pudimos cambiarnos después de la
Primera noche y se nos cumplió la
Expectativa de nuestras vacaciones y fueron maravillosas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Carlos Cepeda, Gestion de l’hôtel
Estimada Geraldhine, Gracias por su preferencia y por tomarse el tiempo de compartir con nosotros sus comentarios. Lamentamos que en esta visita no hayamos cumplido con sus expectativas, siempre estamos trabajando para ofrecerle un mejor servicio, tomaremos en cuenta sus comentarios con el fin de mejorar y evitar futuras quejas.Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida de nuevo en el futuro para disfrutar de los cambios que estamos implementando.Saludos cordiales,
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
The dining options were great. There was plenty of options. We enjoyed benazuza which was a very interesting restaurant with creative presentations of a total of 22 courses. The rooms need to be updated which was the biggest con of the hotel. We stayed at an oceanfront room and the view was beautiful. The property as far as outdoor area such as pools and landscape is well kept.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Carlos Cepeda, Gestion de l’hôtel
Dear Diana, Thank you very much for taking the time to share a review of our hotel, it is very important for us to know the opinion of our guests.We appreciate your comments on areas where we can improve. We have already shared your comments with the relevant departments so that we can take the necessary steps to correct the issues you encountered during your stay and improve our service.We look forward to receiving you again on your next visit to Cancun.Best regards,
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Terrible decision with my choice of resort
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Carlos Cepeda, Gestion de l’hôtel
Dear Cynthia, Firstly, please allow us to thank you for your preference for our hotel.We are sorry that this visit did not meet your expectations, we are always working to provide you with a better service, we will take your comments into account in order to improve and avoid future complaints.We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future to enjoy the changes we are implementing.Kind regards,
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Carlos Cepeda, Gestion de l’hôtel
Estimado César,Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartir una puntuación de nuestro resort, para nosotros es muy importante saber la opinión de nuestros huéspedes.Saludos cordiales,
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Staff very helpful , it changed so much from before they added things worth it with a price. Definitely an experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Carlos Cepeda, Gestion de l’hôtel
Dear Lucia, Thank you for the kind words.We are delighted that you had an excellent experience with us and that you have been able to enjoy our restaurants, as well as, entertainment, facilities in general and the service by our excellent work team. Our main goal is to make our guests feel at home in the Mexican paradise.We hope to have the honor of welcoming you once again in the future.Best regards,