Note fondée sur 896 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 avr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Pamela Glez., Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your rating and your kind comments.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Very nice and calm resort. Great food and staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Pamela Glez., Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your rating and your kind comments.
5 sur 5
par un voyageur

Excelente estancia en el hotel Royal Can Cun

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Excelente estancia en familia, el hotel está en óptimas condiciones y el personal es muy amable, la comida en el restaurante es deliciosa.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Pamela Glez. Online Reputation Agent  , Gestion de l’hôtel
Estimado Silvano,Gracias por tomarse el tiempo de escribir sobre nuestro complejo.Es un placer para nosotros saber que ha disfrutado de su reciente visita y que su experiencia fue positiva.Esperamos poder darle la bienvenida a usted y a su familia en su próxima visita al Caribe Mexicano.Saludos cordiales.
4 sur 5
par un voyageur de Newington

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Really nice value option
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Pamela Glez., Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your rating and your kind comments.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
I wanted to share some feedback from our recent stay, specifically regarding the membership promotion for the Holiday Inn group. From the first day, we were frequently approached with offers to join, which we found quite persistent. The membership fee of $47,000, along with an annual maintenance fee of $200, seemed extraordinarily high. We felt compelled to attend a 90-minute meeting about the membership. This aggressive marketing strategy detracted significantly from our overall experience at the facility. I hope this aspect of the guest experience can be reassessed to avoid overshadowing the many positive attributes of the service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Pamela Glez. Online Reputation Agent  , Gestion de l’hôtel
Dear Genta,Thank you for taking the time to share your review of your stay. We genuinely appreciate your feedback and are sorry to hear about the inconveniences you experienced.We're pleased to hear that you enjoyed your stay. We apologize if your concierge was a little too eager to reserve a spot for you on one of our presentations. These optional presentations are a great way to find out about all of the amenities available around the resort, as well as to find out what vacation ownership can do for the way that you and your family travel in the future.However, we understand that time spent on vacation is valuable and that these optional tours are not for everyoneWe hope that we have the opportunity to host you again in the future and change your mind about vacationing with us.Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Excelente hotel muy limpio y un ambiente muy agradable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Pamela Glez., Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por su calificación y sus amables comentarios.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Pamela Glez., Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your rating!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Very clean , the food was very good an the staff was very nice and helpful .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Pamela Glez., Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por su calificación y sus amables comentarios.