Note fondée sur 1 281 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
Dear Ali,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your feedback with us during your stay at the Westin Resort & Spa, Cancun.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your feedback with us during your stay at the Westin Resort & Spa, Cancun
par un voyageur
Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
Dear Olivier,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your feedback with us during your stay at the Westin Resort & Spa, Cancun.
par un voyageur
Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
Dear Aicha,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your feedback with us during your stay at the Westin Resort & Spa, Cancun.
par un voyageur
Publié le 11 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2024 par Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
Dear Gaetan,Thank you for choosing to stay at the Westin Resort & Spa Cancun. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. At your convenience, feel free to share any additional feedback on how we can elevate your experience whenever your travels bring you back to Cancun.
par un voyageur
Publié le 23 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
Dear Diane,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your feedback with us during your recent stay at the Westin Resort & Spa, Cancun.
par un voyageur
Publié le 3 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2023 par Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
Dear Marie,Thank you so much for staying with us at The Westin Resort and Spa Cancun and for sharing your feedback with us.It was a pleasure to host you and we hope to have the chance again very soon.Be well,
par un voyageur
Publié le 24 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2023 par Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
Dear Yogmani,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your feedback with us during your recent stay at the Westin Resort & Spa, Cancun
par un voyageur
Publié le 23 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2023 par Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
Dear Nora,Thank you so much for staying with us at The Westin Resort and Spa Cancun and for sharing your feedback with us.It was a pleasure to host you and we hope to have the chance again very soon.Be well.
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2023 par Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
Dear Jacqueline,We would like to thank you for taking the time to share your experience regarding your recent visit to The Westin Resort & Spa Cancun. It was a pleasure to host you and we hope to have the chance again very soonBe well,