Note fondée sur 941 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2022 sur Expedia
Sur le bord de l' autoroute. Pratique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2022 par Jim L - gm, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent review, we value your opinion and you as a guest. I was glad to see that you enjoyed stay. Please remember us the next time you are in the Asheville area and join us for Southern Supper!
par un voyageur
Publié le 12 mars 2018 sur Hotels
par yvan
Mauvaise surprise
Publié le 18 août 2017 sur HotelsHotel avec des résidents permanents, beaucoup de travailleurs. Hotel à vocation non vacancière.
par Robert
Publié le 9 août 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you very much!
par Berthe de Lac-Megantic, Qc
très bien situé
Publié le 7 avr. 2015 sur HotelsBon rapport qualité-prix
Meilleur déjeuner depuis 3 jours
par un voyageur
Publié le 2 août 2013 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
The room had average cleanliness. The hotel is older, but they offer a dinner and a breakfast that are definitely better than we have had anywhere. Staff is friendly. Rooms are roomy enough. It is a down-home hotel. While not pristine, it is reasonable and the food is good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par CC - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Roland! Thank you for your thoughtful review. We’re pleased to hear that you enjoyed the friendly staff, the spacious rooms, and the quality of our dinner and breakfast offerings. We appreciate your feedback on cleanliness and the hotel’s condition, and we will use it to make improvements. We’re glad you found the experience reasonable and the food to your liking. We look forward to hosting you again!
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Jim L - gm, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 8 out of 10 rating, we value your business and you as a guest. Hopefully, another positive part of your stay was our complimentary Southern Supper and Full Hot Breakfast.
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Jim L - gm, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 10 out of 10 review, we value your opinion and you as a guest. Hopefully, a positive part of your stay was our full hot breakfast and southern supper.
par un voyageur
Couldnt shower
Publié le 18 août 2024 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par CC - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Anthony! We apologize for the inconvenience you experienced with the shower during your stay. This is certainly not the standard we strive to maintain. Your feedback will be shared with our maintenance team to ensure such issues are addressed promptly. We hope you'll consider giving us another chance to provide you with a better experience.