Note fondée sur 3 évaluations de clients

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4,3 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
5,0 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 oct. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 oct. 2019 sur Expedia
There’s ants trail in our room from the floor to the AC wall. There’s no land line telephone in the room. I had to walk to the front desk to notify the staff regarding the ants. Staff should give the front desk telephone number in case of emergency.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2019 par Review Management Associate-Bea, Gestion de l’hôtel
Dear ZEN Guest, Thank you very much for taking the time to review your stay. We are sorry that you didn't get our ZEN experience during this stay; we can assure you that we are continuously working on improving our customer experience and your feedback is helping us. Best regards, Bea
5 sur 5
par un voyageur

Satisfied👍

Publié le 16 août 2019 sur Hotels
Nice place good service👍I'll be back soon👍