Note fondée sur 14 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
67 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

stationnement

Publié le 19 juin 2012 sur Hotels
Bonne impression d'ensemble. Difficultés cependant de parking sur la ville de Cangas.
5 sur 5
par un voyageur

Bom custo/beneficio

Publié le 1 janv. 2024 sur Hotels
Hotel remodelado, bom pequeno almoço, bem localizado. Não tem estacionamento, houve-se muito o barulho das casas de banho dos outros quartos.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2018 sur Expedia
Buena relacion calidad-precio y personal muy amable
5 sur 5
par un voyageur

Great hotel.

Publié le 27 juill. 2018 sur Hotels
Fantastic spot in the middle of everything. Super staff and nothing was a problem even though they are working on the hotel at the moment . It’s a fab spot😉
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Madrid

Bien situado

Publié le 25 août 2017 sur Expedia
Agradable. La recepcionista muy profesional y amable
5 sur 5
par Elisa

Publié le 19 juin 2017 sur Hotels
Todo maravilloso
3 sur 5
par EMILIO

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 avr. 2016 sur Hotels
4 sur 5
par MIREN de Bilbao

Publié le 7 juill. 2015 sur Hotels
La limpieza muy buena y el servicio muy atento.Al llegar te informan de los sitios a ver, donde comer etc,,,muy acertadamente. Esta bien ubicado en el centro del pueblo enfrente del paseo aunque no de la playa. Volveria
4 sur 5
par Jason de London

Pleasant stay in the hotel

Publié le 14 nov. 2014 sur Hotels
Stayed in the room for one night whilst in town for a wedding. Room was basic, but perfectly clean. The hotel was very satisfactory. Was kindly allowed to stay and checkout at 4pm - very considerate of the staff!
1 sur 5
par un voyageur de Istanbul

Terrible room

Publié le 28 juill. 2014 sur Expedia
Pour : OJ at the breakfast buffet.
Contre : Rooms, windows, furniture, service..
We reserved the room weeks before our arrival and once we arrived the room did not have AC and a bathtub as it is specified in hotel detaişs. When we requested a different room they said the hotel was full. There was too much noise coming from outside all night long, even early in the morning so we could not sleep. This was our first trip to the area and we wanted to explore by car. Since there aren't a lot of choices in Cangas hotel wise, I'd suggest getting a room in a more decent hotel in Vigo or Pontevedra and drive to other nearby areas.