Note fondée sur 988 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
62 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2019 sur Expedia
Ce que j'ai apprécié le plus est le personnel. Nous avons ete bien servi tant a la reception qu'au restaurant. Ce que je nai pas apprecié est le lit. Svp changez le matelas il est dans un état qui ne devrait pas se retrouver dans un hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2019 par Ken , Gestion de l’hôtel
Merci
5 sur 5
par un voyageur de St-Colomban QC J5K 1M8

Publié le 15 févr. 2019 sur Expedia
Les lits étaient fait très rapidement, couverture pas très bien placées, le premier jour les serviettes non pas été remis après le ramassge de ceux utilisées. Les déjeuners et acceuils excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2019 par Ken , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for a wonderful review
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 déc. 2018 par Ken , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Kenneth Belleperche Manager of Business Retention & Social Media
4 sur 5
par un voyageur de Quebec

Publié le 25 oct. 2018 sur Expedia
Le dejeuner est excellent et l'hotel est tres situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2018 par Ken , Gestion de l’hôtel
Dear Nathale, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Kenneth Belleperche Manager of Business Retention & Social Media
5 sur 5
par un voyageur de Ontario

Publié le 25 août 2018 sur Expedia
It was very clean & comfortable. We really enjoyed our stay and would come back again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2018 par Ken , Gestion de l’hôtel
Dear Julie, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Kenneth Belleperche Manager of Business Retention & Social Media
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2018 par Ken , Gestion de l’hôtel
Dear Nicolas, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Kenneth Belleperche Manger of Business Retention & Social Media
5 sur 5
par un voyageur

Petit mais confortable!

Publié le 6 juin 2018 sur Hotels
Chambre très petite, pas d'air climatisé (fan au plafond seulement). Propre. Déjeuner inclus très bon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mai 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2018 par Estifanny Gozum, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Windtower Lodge & Suites for your recent visit . We also thank you for taking the time to give us high ratings in Expedia website. Your forthcoming visit is awaited with much eagerness.
1 sur 5
par un voyageur de from victoria, bc

Disappointing

Publié le 30 déc. 2017 sur Expedia
Upon arrival the front desk agent was unfriendly. The initial room was dirty, cold, small, and dated. The bed was quite uncomfortable and felt lumpy. The initial rooms cleanliness was substandard to the point that we felt uncomfortable in the room. We spoke to the front desk agent, who apologized and moved us into a different room. This room also had issues with cleanliness. However they were minor. The second room was more modern, with a more comfortable bed and space heater. We feel this experience has been a low point in our trip.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2018 par Estifanny, Gestion de l’hôtel
Thank you for reaching out to us with regards to your recent stay. I regret to hear that your experience did not meet your full expectation, due to the condition and cleanliness of the room and friendliness of our staff. Your feedback is greatly appreciated and has been forwarded to the hotel management to ensure we can avoid any re-occurrence in the future. Typically we hope to address such issues during a guests stay, but appreciate this opportunity to acknowledge your concerns. We look forward to welcome you again for another opportunity to make a more favorable impression in the future
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 nov. 2017 sur Hotels