Note fondée sur 3 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5,0 sur 5
5,0 Propreté de la chambre
5,0 Service et personnel
5,0 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Une belle Adresse

Publié le 3 août 2021 sur Hotels
Demeure charmante ,Chambre spacieuse , accueil convivial ,excellent petit-déjeuner . Le soucis du détail qui fait la différence.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2021 par Captot, Gestion de l’hôtel
Un grand merci pour votre gentil avis. J'ai été très heureuse de votre passage ici avec votre fils qui est un excellent cavalier ! Dommage pour le temps plutôt maussade. Bonnes vacances. Michèle Desrez.
5 sur 5
par un voyageur

Beautiful setting

Publié le 9 juill. 2023 sur Hotels
Comfortable in a historic setting very friendly and helpful hosts with a great breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2023 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind view, Clive.Perhaps next time. Michelle.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2021 sur Expedia
Manoir de Captot is, as a couple we had breakfast with said, “a magical place.” If you love history & the French countryside you will love it. Entering the property, with its discreet signage, takes you back in time. It is a former hunting lodge, and evidence of that is seen throughout. The location is perfect for easily getting into Rouen, as well as venturing further afield. We took day trips to Giverny, Honfleur, and Deauville easily while staying at Manoir de Captot. Our lovely bedroom room was spacious, very clean, and featured views over the expansive grounds. Our bathroom was large, completely up-to-date, and easily accommodated two people getting ready for the day. There is Wifi, which is faster on the ground floor than in the sleeping rooms. You should be aware that booking through a Web site does not mean payment is completed. Your credit card is not charged, it just guarantees the reservation. You need to pay in full at the Manoir, by cash, certified check, or wire transfer. Best of all was Michelle, our hostess! She is charming, gracious and funny. She (and India, her lovely Black Lab) greeted us VERY warmly. Over the next several days, Michelle went out of her way to accommodate us – giving practical advice, assistance and providing recommendations. Wonderful warm pastries, homemade jams, freshly squeezed orange juice, cheeses and breads, & coffee or tea all made for a delightful breakfast each morning. We would definitely recommend Captot!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2021 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Mille mercis de votre si gentil commentaire ! Je suis heureuse que malgré le mauvais temps vous ayez gardé un bon souvenir de la Normandie. Peut-être que d'autres évènements vous conduiront en France... Avec mon meilleur souvenir à toutes les deux. Michelle.