Note fondée sur 103 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 mars 2019 sur Hotels
par un voyageur
Cambridge à 2
Publié le 18 févr. 2019 sur HotelsGood place, good service and good breakfast
par un voyageur
Très bien
Publié le 29 juin 2018 sur HotelsSéjour des plus agréable - l’endroit est propre, confortable, le personnel avenant. Très bien situé, à 2 minutes de tout.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2018 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Marie,
Thank you for your review we are glad you found your stay enjoyable and so convenient, we hope to see you again soon.
par Claude
Publié le 12 août 2012 sur Hotels
Chambre spacieuse,calme, agréable et très confortable,emplacement idéal en plein centre ville,dommage que la réception et la clé soient situées dans un autre hotel et qu'il n'y ait pas d'accueil personnalisé hormis celui réservé pour le petit-déjeuner.
par un voyageur
Lovely little hotel in hhe heart of Canterbury
Publié le 7 déc. 2021 sur HotelsNice hotel, 2 minutes from the centre, yet nice and quiet. Room was quirky and nicely decorated. The bed was so comfortable and thd linen lush. One tips, you are parking in the arranged car park validate your car at check-in or you will not get the discounted rate. Overall a good experience and we will stay here again.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2021 sur Hotels
Overall good place to stay ... right in the center of town!
par un voyageur
Perfekt sted
Publié le 22 sept. 2021 sur HotelsPerfekt sted med rigtig god continental morgenmad på Pilgrim Hotel
par un voyageur
Publié le 20 août 2021 sur Hotels
par un voyageur
Great location, NO Breakfast, room needs revamp.
Publié le 16 août 2021 sur HotelsThe positives: Very central location, large comfortable bed, clean room.
The negatives: The room required a bit of maintenance (eg. leaking tap, bedside lamp not working). The thing that bothered us the most is that on hotels.com, they advertise free breakfast, which is also on the confirmation email. However, the place does NOT serve breakfast at all. At check in, they said it was because hotel.com did not update their website, which may well be true, but they did not offer us any solution. Had we known there was no breakfast, we would have booked a different place.
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2021 sur Expedia
The hotel does not have a reception and you have to collect the keys from a different location. This was not made clear when booking. This should be made clearer through a text or email of some sort. There were cracked tiles in the shower room and black marks on the carpet. The room was very hot and stuffy and the cover for the radiator kept falling down