Note fondée sur 791 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Elizabeth , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
We went because it was close to the winery and it was perfect. Staff was so nice and helpful!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Elizabeth , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Easy in, easy out. Staff very helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Elizabeth , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
We enjoyed the fitness room and the bar. The staff were friendly and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Elizabeth , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Desk staff went out of their way to accommodate a need.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Elizabeth , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and thank you for your review!
3 sur 5
par un voyageur

Wet Carpet

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
We had a comfortable bed, and the room was nice but for some reason the carpet in our room on the window side from the desk to armchair in the room was soaking wet. We were only in the room one night so reported to the front desk the next day.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Elizabeth , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience is below our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Nice hotel and staff was friendly and accommodating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Elizabeth , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and thank you for your feedback!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
The room smelled musty, the beds were awful because it felt like I was going to roll off. They were so old feeling. For a Marriott property, you'd expect a better upkeep of the rooms. Was very disappointed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Elizabeth , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience is below our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Elizabeth , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and thank you for your review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Elizabeth , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and thank you for your review!