Note fondée sur 337 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Alisa A. General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great rating! I look forward to sharing it with our staff and I hope to serve you again upon your return to the Canton area!
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Alisa A. General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Keyshia,Thank you for your candid review. We apologize that we did not meet your expectations. We do hope you'll give us another chance when you return to the Canton area.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Alisa A. General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Gary,Thank you for responding. Can you please provide additional details so that I can look into the issue(s) during your stay?
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Alisa A. General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Lee and thank you for your rating. We look forward to serving you again in future travels to the Canton area!
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Alisa A. General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Raymond and thank you for your rating! We look forward to serving you when you return to the Canton area!
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Nice front desk petson
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Alisa A. General Manager, Gestion de l’hôtel
Donald,Thank you for your rating and kind words! Our staff strives to provide a welcoming environment for all of our guests! We look forward to serving you in your future travels to the Canton area!
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Alisa A. General Manager, Gestion de l’hôtel
Tonya,Thank you for your rating. We look forward to hosting you in your future travels to the Canton area!
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
It was convenient for the time and purpose are what I liked about the property. However, I noticed an unsafe condition at the facility and that for me was a dislike.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par front desk, Gestion de l’hôtel
Hello,We would like to apologize for the experience you had staying with us at our Residence Inn. Our goal is to never make a guest feel unsafe. We are about to start renovations here soon. Hopefully, when you're in our area again; please stay with us. Again we do apologize
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Great rooms. Good staff. Awful breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Alisa A. General Manager, Gestion de l’hôtel
John,Thank you for your candid review. We are now under new management and adding some great options to our breakfast menu. I do hope you'll join us for breakfast again on future travels to the Canton area.
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Alisa A. General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great rating. We strive to provide a welcoming and productive environment for all of our guests and hope to see you again!