Note fondée sur 136 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2019 par Adam Tazi, Gestion de l’hôtel
Dear special Dilianny, Thank you for your review. Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur de MONACO

Publié le 4 mai 2019 sur Expedia
Le cadre est magnifique, les villas somptueuses Le personnel qualifié est au petit soin. Le restaurant de la plage est bon avec une vue à couper le souffle... Ils ont mis une barrière anti algues du coup la plage est paradisiaque avec des transats très confortables. Seul point négatif : le petit déjeuner en chambre où les viennoiseries sont congelées donc pas bonnes et où il a fallu que je commande 3 fois des œufs à la coque car ils arrivaient durs... ce n est pas grave en soit ... Un hôtel que je recommande pour son cadre, son calme et son luxe ...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2019 par Adam Tazi, Gestion de l’hôtel
Cher invité spécial, Merci d'avoir pris le temps de soumettre votre avis. Nous apprécions vraiment votre point de vue sur notre hôtel et services de luxe. Nous travaillons constamment pour améliorer encore plus nos services. Nous avons hâte de vous revoir pour un séjour encore meilleur. Cordialement,
4 sur 5
Recommandé
pour Couples
par un voyageur

Nice rooms with wonderfull sea ciew

Publié le 15 août 2017 sur Expedia
Pour : Rooms ,staff( exception sports staff) view
Contre : Sports Evening
Emplacement : Location is isolated And There is nothing to do or to see all around Unfortunatly There were sea Weeds
Wonderfull Hotel with super rooms very comfortable And pleasant with sea view Quite good restaurants Unfortunatly little Boring as no sea sport not even a pédalo And Nothing At Evening not even a piano bar before dinner Gym Room is super but The gym teacher is completly uninterested with its job And Dont help At all ( unless private expensive lessons) Golf is very expensive And whereas impossible to play in The days as too hot Best is tôplay At 4.30 PM due to less hot weather but golf closes At 6pm so you never finish which is a pity as quite expensive .
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Un hotel maravilloso, un paraíso en Cap Cana. Servicio, comida, lugar, ambiente 10/10.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Resident Manager, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por haber elegido Eden Roc Cap Cana para sus vacaciones y por compartir su experiencia con nosotros.Apreciamos mucho sus amables palabras sobre nuestra oferta culinaria y la amabilidad de nuestro personal. Nos complace saber que disfrutó de una experiencia. Esperamos tener el placer de darles la bienvenida nuevamente en el futuro.Saludos cordiales,Gregory MontensGerente Residente
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Resident Manager, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por tomar tiempo en compartir su experiencia y por haber elegido Eden Roc Cap Cana para sus vacaciones. Su publicación nos llena de alegría ya que nos demuestra que usted disfrutó su tiempo con nosotros.Esperamos su pronto regreso.Saludos cordiales,Gregory MontensGerente Residente
5 sur 5
par un voyageur de Taunton

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Perfect for relaxation and unwinding. Stress free stay with excellent food and attentive staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par GMontens, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review of your stay at Eden Roc Cap Cana. We are delighted to hear that you found our resort perfect for relaxation and unwinding. Knowing that you experienced a stress-free stay with excellent culinary options and attentive service is truly gratifying for us.Our team is dedicated to creating an environment where every guest can enjoy peace and relaxation, and your feedback is a wonderful affirmation of our efforts.We look forward to welcoming you back soon for another rejuvenating experience at Eden Roc Cap Cana.Warm regards,Gregory MontensResident Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par GMontens, Gestion de l’hôtel
Thank you for awarding us a perfect rating! We are delighted to hear that your visit to Eden Roc Cap Cana was a five-star experience. Our dedicated team is committed to delivering exceptional service and creating memorable moments for every guest, and it is gratifying to know that we have succeeded.We eagerly anticipate the opportunity to host you again and provide another pleasant experience.Warmest regards,Gregory MontensResident Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par GMontens, Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect rating! We are thrilled to know that your stay at Eden Roc Cap Cana was a five-star experience. We strive to provide exceptional service and memorable experiences for all our guests, and we are pleased that we met your expectations.We look forward to welcoming you back soon for another enjoyable visit.Warm regards,Gregory MontensResident Manager
5 sur 5
par un voyageur

다시돌아올게요

Publié le 6 juill. 2024 sur Hotels
두번째방문이에요 호텔 전용비치가 참 예쁘고 부드러운 모래사장과 파도가 푼타카나지역의 최고라 생각합니다 객실 내 리모델링은 이뤄져있고 스윗룸은 객실전용발코니가 넓직하고 자쿠지가 좋았어요 조식도 맛있고 직원분들 친절합니다 푼타에스파다 골프장을 끼고있어 라운드하기도 좋아요
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2024 par Resident Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Eden Roc Cap Cana for your holidays once again and for sharing your recent experience with us.We are delighted to hear that your second visit was just as enjoyable as the first. We appreciate your nice words referring to our beach, our Suites and the excellent service provided by our friendly team. Our team strives to provide excellent service with a friendly touch.We are waiting for your return,Best regards,Gregory MontensResident Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2024 par Resident Manager, Gestion de l’hôtel
Buenas tardes,Muchas gracias por compartir su experiencia con nosotros. Nos contenta saber que disfrutó de su estadía con nosotros.Esperamos su pronto regreso,Saludos cordiales,Gregory MontensResident Manager