Note fondée sur 926 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Le prix est excellent et le service tres bien. Le personnel est gentil et l'accueil est chaleureux. Chambre spacieuse et aérée
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
¡Qué alegría oír tus amables palabras de agradecimiento, Shara! Haremos todo lo posible para no defraudarte nunca. Saludos, Barbara
par un voyageur
Publié le 4 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Christine! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep your standards in the future. Regards, Amelia.
par un voyageur
Publié le 7 févr. 2022 sur Hotels
Première nuit, chambre beaucoup trop bruyante…. À l’office, impossible de changer…très mal dormi….car à côté d’un boulevard…
La deuxième nuit, retourne à l’office et il a bien voulu nous accommoder…. Nous avons enfin pu mieux dormir…
Le personnel est gentil, les femmes de ménage très aimables.
C’est trop cher pour ce que ça vaut…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2022 par Damien, Gestion de l’hôtel
Hi Sylvie, Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Damien
par un voyageur
Publié le 27 oct. 2018 sur Hotels
Propreté douteuse. Réfrigérateur à off...On s'en est rendu compte le lendemain matin et notre bouffe était perdue. Toilette qui fait du bruit toute la nuit. Lits très inconfortable. Wi-Fi qui ne fonctionne pas.
par un voyageur
Inadmissible niveau propreté
Publié le 4 févr. 2018 sur HotelsInadmissible à ce prix là d avoir une chambre aussi sale et d un tel état !!!! WC bouché. "Waterfront"=20$ de plus alors nous avons eu une chambre côté route (juste un espace herbeux nous séparait de la route!). Salle de bain dans un triste état également. Déçus d avoir payé aussi cher une chambre. Même les motels sont plus propres !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2018 par casa loma, Gestion de l’hôtel
we are sorry for any inconvenience.
we appreciate your feedback.
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2024
This place was absolutely disgusting, booked rooms for guys while we are down here fixing powerlines from the hurricane. We ended up leaving and getting rooms elsewhere front seat was no help and refused refunds. Do not ever book here it’s gross.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
We apologize for the unpleasant experience you had at our hotel. We understand that cleanliness is of utmost importance, especially during challenging times like this. We regret to hear that our front desk team could not assist you in resolving the issue or provide a refund. This is not the level of service we strive to provide.
Rest assured, we take your feedback seriously and will work on improving our services. Should you require any further assistance, please feel free to reach out to us at guestsupport.na@oyorooms.com.
Thank you for bringing this to our attention.
Team OYO
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate your kind words and are delighted to hear that you had a pleasant experience during your stay.
Should you require any further assistance or have any future queries, please feel free to reach out to us at guestsupport.na@oyorooms.com.
Looking forward to hosting you again soon!
Warm regards,
Team OYO
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hi, Jose! Thank you for spending your valuable time to rate us. We will surely put in our continuous efforts to improve our services to ensure a better experience in the future. Regards, Lisa
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
All good
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize for any inconvenience caused during your stay. We strive to provide a comfortable and enjoyable experience for all our guests, and we appreciate your valuable input. If there is anything specific you would like us to address or if you need any further assistance, please feel free to reach out to us at guestsupport.na@oyorooms.com.
Team OYO