Note fondée sur 141 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par MOUNA de Drancy

Mauvaises surprises

Publié le 7 mai 2016 sur Hotels
Chambres spacieuses et correctement équipées. Autrement bcp trop d'inconvénients... À commencer par l'éloignement du centre de CAP TOWN environ 18km, moquettes extrêmement sales. Nos enfants avaient les vêtements et chaussettes poisseuses en moins de 5mn. (nous avons changé 2 fois de chambre durant notre séjour de 8 nuits). La première fois à cause de l'État des sols. Ce qui m'a causé une crise d'asthme accompagnée d'une rhinite allergique. La seconde fois, ce qui est extrêmement grave, la baie vitrée de notre chambre a été forcée par deux individus malveillants à 5h du matin dans le but de nous voler certainement ! Heureusement nous avons été réveillé et avons tt de suite allumé les lumières et hurlé ce qui les a fait fuir. L'hôtel nous a offert des kits de jouets de plage en dédommagement... Lamentable ! Sans parler du dérangement à 8h du matin par des ouvriers qui remplacaient le carlage extérieur devant notre bungalow, du son de l'aspirateur à 21h le soir et de la piscine extérieure minuscule comparé à la superficie du complexe hôtelier, pas de Wi-Fi et petit déjeuner redondant. Je ne recommande pas cet hôtel
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Montpellier

Une situation sublime sur la plage et vue sur Cape

Publié le 20 janv. 2015 sur Expedia
Rien à redire et en plus un appartement de 70m2 avec terrasse et vue sur la baie.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2024 sur Expedia
Amazing room view on table mountain Pristine beach Great breakfast Staff super friendly and helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Younes Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at Dolphin Beach Hotel. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. We hope to see you at Dolphin Beach Hotel again soon! Kind regards, Dolphin Beach Hotel
3 sur 5
par un voyageur

Disappointed stay.

Publié le 2 mars 2024 sur Hotels
Booked weekend stay with my wife. The room is dated with stained smelly burnt holes carpetmust be as old as the hotel The decor is ancient, the furniture looks like 80's second hand bought. The bathroom id not disabled friendly, shower head spouts water in different direction but on the bather, had lukewarm water in the shower for 2 days. Outside stairs to rooms are not disable friendly, rails on one side only hotel needs a twentieth century overall, has the potential to become one of the best resorts in Cape Town.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Stuart Twine - GM, Gestion de l’hôtel
Dear Mr ParkerThank you so much for your feedback and for highlighting our shortfalls.We do agree that the rooms, although clean and spacious, is a little outdated.We are hoping to start making some interior improvements in the near future to our guest bedrooms.Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2023 par Dominique Hendricks, Gestion de l’hôtel
Dear DeniseThank you for your positive review after your recent stay with us. We hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2023 par Dominique Hendricks, Gestion de l’hôtel
Dear ThaboThank you for your positive review after your recent stay. We are pleased that you enjoyed your time spent at Dolphin Beach Hotel and we hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2023 sur Expedia
I loved how big the rooms were & how friendly and accommodating the staff was!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2023 par Dominique Hendricks, Gestion de l’hôtel
Dear BrittanyThank you for your wonderful review and positive comments after your recent stay with us.We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur de West Orange

Publié le 20 févr. 2023 sur Expedia
The hotel is location convenient with a great view of the mountain and the ocean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2023 par Dominique Hendricks, Gestion de l’hôtel
Dear LugardThank you for your valuable feedback.We are delighted that you enjoyed our convenient location and views!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2023 sur Expedia
This hotel has a beautiful view of table mountain and is set up so everybody can see it, and it is right on the beach.it is a 20 min drive to the waterfront in cape town for shopping and eating, The hotel restaurant blow fish is really good our waitress was very good.. On the downside there were daily power cuts during our visit, due to world wide circumstances,which you can't blame the hotel for, but this property has massive potential for both its own solar panels or a wind turbine combined with electricty storage, this would make this hotel, immune to power cuts, more eco friendly and more profitable, ... surely a no brainer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2023 par Dominique Hendricks, Gestion de l’hôtel
Dear JasonThank you for your valuable feedback after your recent stay with us; we sincerely value your support.We are pleased that you enjoyed our central location, spectacular views and on site restaurant, Blowfish. Your compliments to the team will certainly be shared. We are in the process of investigating various suitable options for the property regarding load shedding for a better guest experience.Thank you once more for staying with us.Warm Regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2022 par Elizma, Gestion de l’hôtel
Hi R, thank you for your review!