Note fondée sur 262 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Joanne Duffin, Gestion de l’hôtel
Dear Raluca,I am sorry to hear your stay was just okay. Please do share you experience with me so that I can understand where we fell short and need to improve.Kind regards,Joanne DuffinGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 26 août 2023 sur Expedia
The bathroom was a little bit dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par Jude Adamson, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Stephanie Effa,Thank you for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced due to the cleanliness of the bathroom. Our housekeeping team is dedicated to maintaining a high standard of cleanliness, and we are disappointed that we fell short during your stay.We will address this issue with our housekeeping staff and ensure that our cleaning procedures are thoroughly followed to prevent such occurrences in the future.Once again, we apologize for any inconvenience you've encountered and appreciate your feedback as it helps us improve our servicesSafe and happy travels Jude Adamson
par un voyageur
Bien situé
Publié le 16 avr. 2019 sur HotelsBien situé. Petit parking juste devant où j'ai toujours eu de la place. Chambre pas très grande mais vue magnifique sur l'océan. Petit déjeuner parfait. Proche des restaurants. Quartier calme et sécurisant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2019 par Premier Hotel Cape Town, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre évaluation délicieuse. Je suis ravi que vous ayez apprécié votre séjour chez nous et les repas à l'hôtel. Nous espérons vous revoir bientôt à l'hôtel.
par marin
proximite plage
Publié le 6 mars 2013 sur Hotelsmoyen piscine salle de bain tres petite wifi payante fonctionnant mal deception
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Expedia
-
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Joanne Duffin, Gestion de l’hôtel
Dear Maximillian,Thank you for the great rating. So glad to hear you had an excellent stay and experience at Premier Hotel Cape Town. We hope to see you again soon.Kind regards,Joanne Duffin,General Manager
par un voyageur
Vou voltar
Publié le 26 août 2024 sur HotelsPessoal extremamente simpático e amigável! Uma referência especial para a Zola e para a Sisiwe! Quarto muito confortável e acolhedor! Pequeno-almoço muito bom!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Joanne Duffin, Gestion de l’hôtel
Dear Luis,It is always a pleasure to receive such positive feedback and wonderful to have specific staff mention by name for their efforts. I will be sure to share this with my team.Kind regards,Joanne DuffinGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Mostly, I liked all the staff, they were very helpful and courteous.
What I did not like was the limited TV viewing options. Example, SkyNews was the only international news. Please consider adding CNN and BBC as well as CNBC for business news.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Joanne Duffin, Gestion de l’hôtel
Dear Joseph,Thank you for your comments and feedback. Always great to know and hear when the staff have made an impression. It is good to know they have been helpful and courteous.We hope to see you again soon.Kind regardsJoanne DuffinGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par Joanne Duffin, Gestion de l’hôtel
Dear Sean,Thank you for rating your recent stay with us. I am happy to hear you had a great stay and look forward to welcoming you back again in the future.Kind regards,Joanne DuffinGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 26 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Joanne Duffin, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great score. So glad you had a superb stay with us.Kind regardsJoanne DuffinGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 29 mai 2024 sur Expedia
The room does not have a fridge. I was told I have to upgrade for that. It is asuch a beautiful place and area not to have a fridge in the room does not make sense
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2024 par Joanne Duffin, Gestion de l’hôtel
Dear Dorethea,Thank you for your rating and comments. So glad to hear you enjoyed the beautiful scenery. Unfortunately our standard rooms do not have a mini fridge in the room. These are only available in our deluxe and larger room categories Thank you for the suggestion.Kind regards,Joanne DuffinGeneral Manager