Note fondée sur 122 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 janv. 2017 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Super!

Publié le 29 nov. 2016 sur Hotels
Etablissement super!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Samantha De Koker , Gestion de l’hôtel
Dear Angus,The Protea hotel By Marriott wish to thank you for taking the time to give us feedback on your stay. We are delighted to know that you enjoyed your stay.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Samantha De Koker , Gestion de l’hôtel
Good day Anonymous, Thank you so much for rating your stay with us, we would like to better understand your review, can you please provide us with more information about your stay.Kind regards
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Lindsay Paliwoda, Gestion de l’hôtel
Dear MikeThank you for taking the time to share your rating with us. We appreciate your feedback and will strive to make improvements to ensure your next experience exceeds expectations. Your survey has been shared with the entire leadership TEAM.Kind RegardsLindsay PaliwodaSales & Marketing ExecutiveProtea Hotel by Marriott Cape Town Mowbray
5 sur 5
par un voyageur

Quiet, reliable, friendly

Publié le 17 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Lindsay Paliwoda, Gestion de l’hôtel
Dear Anton,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the entire leadership TEAM as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.Sincerely,LINDSAY PALIWODASales & Marketing ExecutiveProtea Hotel by Marriott Cape Town Mowbray
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 janv. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 nov. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

lovely stay

Publié le 28 août 2023 sur Hotels
great country atmosphere