Note fondée sur 274 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Nico Joubert, Gestion de l’hôtel
Dear Nicolas,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience with us. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the TEAM as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

A recommander

Publié le 4 sept. 2019 sur Hotels
Superbe hôtel et restaurant très bien aussi (hussar grill)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2019 par Management and TEAM, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thank you very much for your feedback. We appreciate all the feedback from our guest. Will share this with our TEAM Kind regard
3 sur 5
par un voyageur

Éviter absolument les 3 chambres sur rue

Publié le 29 janv. 2018 sur Hotels
Hôtel très agréable, propre , decore avec goût et très bien placé. Très grosse déception en revanche concernant l’isolation phonique des chambres. 3 chambres sont sur l’an rue, qui peut sembler tranquille, mais dès 5h du matin de nombreuses voitures et camions l’empruntent. Les portes fenêtres sont à double vitrage mais elles sont en bois et ne sont absolument pas hermétiques. Elles laissent passer le vent et l’an lumiere ... donc le brut. Nous avons été très déçues d’être dans une vallée entourées de vignes et être réveillées tous les matins par des camions à 5h! L’hotel étant complet il était impossible de changer de chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2018 par Victoria, Gestion de l’hôtel
Dear Sophie Thank you very much for taking the time to rate and review your stay with us. As a valued customer we appreciate your feedback and would like to sincerely apologize for the noise disturbance caused. Should your travels brings you back to Franschhoek, we hope to receive the opportunity to welcome you back and better your experience at the Protea Hotel by Marriott Franschhoek. Kind Regards Management and TEAM
4 sur 5
par un voyageur

Bien situé et chambre à la hauteur de nos espéranc

Publié le 3 janv. 2015 sur Hotels
Le personnel est agréable et souriant. La.chambre était accueillante et propre. Le petit déjeuner était bon et copieux. Nous recommandons cette établissement.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Great location great hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Jennifer, Gestion de l’hôtel
Dear Milad,Thank you for taking the time to rate your stay experience with us.We hope to see you again soon and thank you for your support.Best regardsJennifer and TEAM
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Pick a room at the courtyard or at the back. The front rooms are nice but the road can be a bit noisy and there was construction work across the road which did not help
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Nico Joubert, Gestion de l’hôtel
Dear Andrew,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the TEAM as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
WiFi is great, super clean and walking distance to anyhting.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Nico Joubert, Gestion de l’hôtel
Dear Marcelo,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the TEAM as a way of celebrating the great guest experiences we delivered.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Wi-Fi is excellent. Walking distance to everything and the cleaning manager for the apartments is the best one I have experienced in 30years of travelling
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Nico Joubert, Gestion de l’hôtel
Dear Marcelo, on behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience with us. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the TEAM as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Custo benefício

Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
Bem localizado, com conforto e funcionário muito atenciosos.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Nico Joubert, Gestion de l’hôtel
Dear Jason,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the TEAM as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Nico JoubertDeputy General Managerdeputy-gm@phfranschhoek.co.za0218763012
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Nico Joubert, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience with us. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the TEAM as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.