Note fondée sur 112 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,4 Propreté de la chambre
2,8 Service et personnel
2,5 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Horrible
Publié le 20 mars 2020 sur HotelsCette hôtel ne mérite pas une étoile service inexistant repas ordinaire avec nombreuses attentes.Clientèle de militaires russes en famille avec les enfants. À déconseiller.
par un voyageur
Publié le 29 févr. 2020 sur Hotels
Tres.tres sâle
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2020 sur Expedia
+ Piscine plage
- propreté restaurant
- état chambre vieillissante
par un voyageur
Je ne recommande absolument pas !!
Publié le 17 janv. 2019 sur HotelsL’hôtel dans un état critique, l’accueil très désagréable. Buffet, il y’a pas tout et il faut attendre minimum 30 minutes pour avoir le plat chaud.. Sinon la piscine, l’ambiance top !
par un voyageur
Publié le 16 août 2020 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2020 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 21 mars 2020 sur Hotels
par un voyageur
Beautiful private beach and horrid rooms
Publié le 21 mars 2020 sur HotelsI'm one to stay in basic hostels in shady corners of the world and this is the worst hotel rooms I've stayed in. It's dilapidated, smells of damp and musk and on arrival there were many live and dead mosquitoes over the room and bathroom. The shower only worked on a high speed massage function...Good things about the room are that it has a balcony, fridge and it's a good size. Also it was cleaned everyday that I was there. Note that your balcony might not be facing the beach or pool and that if your room is in the rear of the complex, it would be about a 10min walk to the shore. But I think the rooms at the back of the complex are newer.
The good things about this hotel are that it is on a beautiful private beach, the grounds are pretty, the wifi in the lobby is good (1 CUC for 1 hour) and they have little shops/tour desk. Some staff are friendly but check in was exhausting and you will see many other patrons at the desk trying to sort out various problems with their stay.
There is a lot of food on offer at the buffet, some entertainment and two restaurants were closed when I was there as was the beach bar I think. This place attracts a lot of Russians who sometimes have questionable manners (on the beach, I saw a Russian couple take deck chairs and usurp someone else parasol...). When I was there, there were enough parasols and deck chairs to go around. I arrived around 8:30 - 9am on the beach. But it was around the c-virus time and it was prob quieter.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2020 par Sales Maneger , Gestion de l’hôtel
Dear Customer
I thank you for your comments and we regret your dissatisfactions, it would be very important that you had told the Public Relations department and your problems would surely have been solved, however your comments will be discussed with our superiors so that it does not happen again, for Please if you want to repeat your visit you can contact us
par un voyageur
muy buen servisio
Publié le 21 mars 2020 sur Hotelsmuy bien, excelente resort con muy buen servisio en todos los aspectos, solo como comentario mucho material desechable que podrían evitar
par un voyageur de 日本
Publié le 17 mars 2020 sur Expedia
ホテルの部屋に到着し、いろいろ確認していたところ、風呂から百足がでてきました。最悪です。部屋はカビ臭くて、トイレの水は漏れてきます。布団も臭いがして、快適なオールインクルーシブホテルではありませんでした。チェックインの時に歳を取った受付の人が担当でした。彼女は私の名前を見てみんなにスペイン語で言いふらしみんなの笑い者にされました。絶対にまた来たいと思わないホテルです。もちろん他の方に勧めようとも思わないホテルです。唯一良かったのは、ビーチとバーのスタッフとシェアタクシーを拾ってくれたスタッフのみでした。