Note fondée sur 480 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par Isabelle

Excellent rapport qualité/prix

Publié le 23 août 2017 sur Hotels
Parfait pour une étape. Hotel sur station service. Nous sommes arrivés tard le soir et repartis tôt le matin. Chambre familiale fonctionnelle, propre. 1 grand lit et 2 petits lits (plus confortable pour les enfants qu'un canapé-lit). Excellent rapport qualité/prix.
1 sur 5
par Marc

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2017 sur Hotels
4 sur 5
par Marine's family

ACCES DIRECT AUTOROUTE - ENTRE CARDIFF & BRISTOL

Publié le 5 juin 2012 sur Hotels
Excellent rapport Qualité/Prix - Chambre confortable - Aucun problème de bruit malgré la situation sur une aire d'autoroute - A coté de l' hôtel, on trouve restauration rapide et boutique mais obligation de prendre la voiture pour faire un tour en ville. Seul petit bémol, la langue, car ici comme ailleurs en GB, on ne fait aucun effort pour parler autre chose que l'anglais.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Very friendly and professional staff . The hotel was a bit dated and the decor and fixtures looked tired
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Night owl, Gestion de l’hôtel
Good Evening Anna Maria,Thank you for taking the time to fill in the survey about your stay at days inn magor.yoour feedback will be passed onto the other members of the hotel team.Kind RegardsAnn
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Room smelled damp and musty when we arrived. Black mould was present in the bathroom, probably because the extractor fan over the bath wasn’t working. A lack of airconditioning meant we had to open the window which let in the noise from the nearby M4
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Rebecca, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Magor. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that you found the room smell musty and damp, and that the extractor fan wasn't working. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at Days inn, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Good price. Not a lot of other options in the area. Clean and comfortable. Based at the services. We arrived late at 11pm. But 24 hour food options immediately next door so it worked well for us.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Rebecca, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Magor. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found your room clean and comfortable. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Days Inn, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
available
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Night owl, Gestion de l’hôtel
Good Evening Eric,Thank you for taking the time to fill in the survey about your stay at Days Inn.Kind RegardsAnn
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
furniture is really showing its age but the place was very clean and staff very welcoming
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Night owl, Gestion de l’hôtel
Good afternoon Nataliethank you for taking the time to fill in the survey about your stay at the hotel.hopefully the hotel will be having a refurb in the near future.glad you found the staff welcoming and the hotel very clean.kind regardskelly
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2024 par Rebecca, Gestion de l’hôtel
Good afternoon AndrewThank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Magor. It is always a pleasure to receive positive feedback. Here at Days Inn, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Jo , Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating. Hope to see you again soon.