Note fondée sur 941 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Parfait !
Publié le 29 févr. 2024 sur HotelsChambre grande et propre. Proche de la gare à pied , moins de 15min et centre ville et château à qq minutes à pied. Parfait je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Adam Smith, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre superbe avis, à bientôt.
par un voyageur
Publié le 11 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2024 par Adam Smith, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great review.
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2024 par Adam Smith, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
par un voyageur
Publié le 17 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2023 par Adam Smith, Gestion de l’hôtel
Thank you Jean-Pierre for your great review.
par un voyageur
convenable mais peu mieux
Publié le 20 juill. 2022 sur HotelsConvenable mais la chambre n'a pas été refaite le lendemain alors que nous sommes restés 2 nuits et pourtant demandé de notre part.
Pas d'eau dans les chambres, je pense que c'est le minimum pour un Hilton.
Pour le reste, rien a dire, hôtel calme avec un service correct.
Concernant le parking, vous indiquez que c'est possible mais vous devriez indiquer le prix, 25 £ par nuit !!!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2022 par Adam Smith, Gestion de l’hôtel
Dear Martial,
Thank you for your review following your stay at our Hotel.
Firstly, I would like to offer you my most sincere apologies for the issues you experience and please be assured that such matters are certainly not indicative of our normal high levels. All of your feedback has been addressed with our senior management team so we can further improve our service to our customers. Rest assured a valuable lesson has been learnt and thank you for your valuable comments.
I can confirm that our car parking charge is advertised on our Hotel website along with all our 3rd party sites.
I trust that we will have the opportunity of welcoming you back to hotel in the near future to the Hilton Cardiff and I am delighted to inform you that following the acquisition of the Hotel in July we will be undergoing a multimillion pound refurbishment in the coming month and you’ll see a very different Hotel on your return.
Kind Regards
Adam Smith
General Manager
par un voyageur
Hôtel de très grande qualité.
Publié le 13 janv. 2020 sur HotelsExcellent séjour. Prestations de qualité. Accueil agréable et professionnel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2020 par MF, Gestion de l’hôtel
Dear Patrice,
Merci pour votre avis.
Je suis ravi que vous ayez apprécié votre séjour ici avec nous à Cardiff!
Veuillez revenir bientôt.
Sincères amitiés
Marie Fagan
Directeur général
par un voyageur
Publié le 23 nov. 2019 sur Hotels
Hôtel très bien placé, un personnel accueillant et très à l’écoute, les chambres sont spacieuses et très confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2019 par MF, Gestion de l’hôtel
Dear Louis,
Thank you for your review and scores of 10!
Please do come back again soon.
Kind regards
Marie Fagan
General Manager
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
A lovely wkend for my fathers 80th Birthday, very convenient location, great facilities, great service. Excellent sound proofing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Adam Smith, Gestion de l’hôtel
Thank you Tracy for your wonderful review and delighted you choose our Hotel for your Dad's special birthday. We look forward to seeing you again soon!
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
It's a 3 star hotel at best.
Pros -
1) Central location
2) Breakfast
3) Size of room and bathroom
Cons -
1) Service
- Literally have to call the reception and beg them to give you basic amenities like water, coffee, milk etc
- No toilet rolls or mugs etc provided when the room is cleaned. You need to call reception for every little thing and continuously remind them. Then there is a chinese whisper game they play with the house keeping, so what you end up getting is anyone's guess.
2) Spoiled fruits at breakfast
- while the hot food at breakfast is nice, the cut Fruits are spoiled. The melons had turned acidic and high and it takes forever for them to be replenished.
- cutlery is not provided so you need to walk around the restaurant yourself asking for a fresh fork, a knife, a glass etc.
- the coffee is undrinkable
3) Wierd client tell
- a young girl around 12 was being harassed by a much older man in the jacuzzi. The mother had to intervene by including her older sons. It turned into a very heated screaming match where she and her family were made to feel unsafe. The mother had earlier asked me to accompany her to the jacuzzi as she didn't feel safe entering it with so many men in there. The entire pool area was full of quite intimating looking men. There need to be some security personnel in such areas. The whole experience even as a by stander was scary.
In a nut shell - Not the kind of experience you expect at a 4 star hotel like the Hilton. I won't be returning
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Adam Smith, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and understand our Guest Relations Manager has been in contact with you.
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Adam Smith, Gestion de l’hôtel
Thank you John for your great review.