Note fondée sur 899 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par Alex Burt - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2020 par rogerg, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us your views on the Tŷ Hotel Magor We will be reviewing all our guests comments as we continue to develop the brand and your comments are very helpful, We look forward to welcoming you back soon Roger Goldsworthy
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2020 par rogerg, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your 10/10 review of the Tŷ Hotel Magor. We are delighted to see that you had such a fantastic stay with us. We look forward to welcoming you back soon Roger Goldsworthy General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2020 sur Expedia
Les chambres sont spacieuses et confortables. Aucun bruit malgré la proximité de l’autoroute. Petit déjeuner copieux et varié. Le personnel est agréable. Je recommande.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2020 par Victoria Gatling, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your very kind review of the Tŷ Hotel Magor. We are delighted to see that you had such a good stay with us. We look forward to welcoming you back soon
5 sur 5
par un voyageur

Bon séjour affaires Newport.

Publié le 5 sept. 2019 sur Hotels
Bon séjour affaires Newport. Parking gratuit spacieux. Chambres petites
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2019 par Victoria Gatling - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Many thanks for taking the time to give us your views on Tŷ I am delighted to hear that you had such a great stay with us. We look forward to welcoming you back soon
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Great beds for a great night sleep

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Convenient location, close enough to Newport without incurring city centre costs. Extremely comfortable beds.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Alex Burt - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for such a lovely review. We are on J23 of the M4 so just 2 to 3 junctions away from Bristol and Newport so great access to city centres.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Very clean and quiet. Staff were extremely helpful. Could not have done more for us. Perfect for a short stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Alex Burt - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for such a lovely review. Great to see another positive mention of the team!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
My reason for knocking down the score a little bit it’s because this is a cashless hotel and I think Cash is important especially in this day and age apart from that the staff for fantastic and rooms good as always
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Alex Burt - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property. I am sorry the cashless decision impacted your stay but i am afraid it is Celtic Collection policy but i do hope to see you again soon.